Kuinka monen mies osaa keskustella rakentavasti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tais olla virhe palata yhteen, henkistä väkivaltaa, ei mitään seksuaalista halua, tyydytät vaan sen tollon ukon päivittäin, terapiaan meet yksin vaikkä hän sitä tarvit, lapsen takia ylläpidät tota? Ootko ihan selkärangaton nilviäinen?

Meillä ei sitä henkistä väkivaltaa ole enää, mies on todella kasvanut myös.

Jonkun mielestä ehkä selkärangaton nilviäinen, mutten ole onneton tai lohduton surkimus itseni mielestä. Ja kun katselen poikaani yhdessä isänsä kanssa, koen onnea siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mulla vaan:
Hahhahaa, mitä miehiä teillä:D Meillä ainakin homma toimii, mies osaa keskustella, ottaa asiat tarvittaessa puheeksi ja kuunnella, ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja viisi vuotta yhdessä. Elämme luottaen, kunnioittaen ja kuunnellen ilman ongelmia. Ei ole mustasukkainen tai typerä, hän on täydellinen mies. Fiksu, kouluttautunut, empaattinen, tasa-arvoinen ja muutenkin kaikkea, jota nainen voi toivoa.

Niin aikuisen miehen tulisikin olla. Itse saatan olla välillä lapsellinen ja oikukas, josta en ole ylpeä, mutta hän osaa käsitellä minua niissä tilanteissa. Ikinä ei haasta riitaa, nimittele, lyö tai muutakaan, mikä tuntuu palstalaisten miehille taas olevan ihan normaalia:o

Onneksi onnistuin hänet "nappaamaan":) Toisen naisen nenän edestä, mutta sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.

Ja kokonaista 5 vuotta takana yhteiseloa.

No, siinä ajassa nyt aika hyvin selviää jo toisen luonne niiltä osin, että voi tietää, mitä on odotettavissa. Onhan täällä niitäkin, jotka ovat olleet yhdessä vuoden ja toista lasta jo melkein pukkaa. Sitten itketään, kun mies paljastuu ihan erilaiseksi kuin olisi kuvitellut. Jännä juttu.

Yhteistyössä