V
"Vieras"
Vieras
Olen tehnyt aika paljon hälle,kuskannut paikasta toiseen,lainannut rahaa ja ollut kuuntelija ja tukia hänelle,varsinkin kun hän on nyt kaivannut tukea.Eilen sitten kysyi taas kyytiä ja mulla ei olisi ollut oikeen aikaa kuskata häntä kaupungin toiselle laidalle,noh suostuin sitten ja kysäisin että voisiko hän auttaa mua hieman siivoomisessa seuraavana päivänä,varsinkin kun olen raskaana imurointi "ei meinaa sujua". Hän lupautu. Noh tänään hän tuli ja alkoi melko pian valittamaan että "palvelus ei vastaa sitä kun annoin kyydin" hänen pitäisi saada rahaa työstä tms hän tarkoitti. Sanoin hälle että sori mulla oli ihan väärä käsitys että autettas vähänkuin vuoron perään,hän vaan sanoi että rahasta hän voisi siivota. (sen alan töitä hän on alottelemassa työkseen ) Sanoin että entä ne kerrat kun olen auttanut häntä tai esim meikannut ja laittanut hänet kun hän on lähtenyt viihteellle ( teen sitä työkseni) ?! Hän sanoi,että lähtee nyt,ei kerennyt alottaa mun kanssa siivoomista. Ja tosiaan korostin että riittäs kun imuroisi keittiön ja olkkarin. MInä pyyhkisin pölyt ja laittasin pyykit. Mies auttaa sitten enempi kun tulee työmatkalta.
Olen hieman käkenä teinkö itse jotain väärin tuossa vai mikä? sanoin että jutellaan niin hän vaan marttyyrimaisesti lähti.
Olen hieman käkenä teinkö itse jotain väärin tuossa vai mikä? sanoin että jutellaan niin hän vaan marttyyrimaisesti lähti.