[QUOTE="mamma";29238513]leikkaa sipuli käynnissä olevan liesituulettimen alla niin ei itketä...[/QUOTE]
Kuten ketjussa on jo mainittu niin ainoa syyllinen on tylsä veitsi. Jollain sahateräisellä leipäveitsellä kun sipulia murskaa niin silmät vuotaa koko naapurustolla.
Veitsen pitää siis olla todella terävä ja sehän on selvä että tylsällä veitsellä ei muutenkaan tee mitään.
Tässä on japanilainen ystäväni Yaxell Ran Damascus, kavereiden kesken Rane, joka tekee mm sipulin leikkaamisesta aivan naurettavan helppoa. Rane on hyvin, hyvin terävä kaveri.