alapää ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vendi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vendi

Vieras
minä en yhtään tykkää kun mun alapää on lapsen saannin jälkeen tullu tosi kuivaksi ja herkäksi... seksin jälkeen on aina hellänä ja saa rasvata bephantenilla. Liukkari käytössä mut sitä saa taas laittaa litroja että auttais ja kun sitä on niin paljon katoaa kitka/tunto koko hommasta... Vähän paremmin menee sillon kun ei kumi käytössä mutta harvoin on niin että vois ilman kumia harrastella... ja viimeksi seksin jälkeen sain virtsatie tulehduksen vaikka mulla ei sellaista koskaan ennen ollut. enkä ole sen jälkeen enää uskaltanut petihommiin... mieskin alkaa varmaan pian kyllästyä kun ei saa.... ikää ennen ollu mitään ongelmia alapää osastolla tosi inhottavaa :(

[QUOTE="vieras";22469258]imetätkö? se pitää monella liimakalvot kuivana, koska estrogeenihormonia erittyy imetyksen aikana vähäisesti[/QUOTE]

imetän.mutta kyse on vain yhdestä ilta imetyksestä ja maitoa tulee enää vain toisesta rinnasta. vai vaikuttaako niin vähäinen imetys vielä?

voi se imetys vielä vaikuttaa. käys gynekologilla sillä on apu tähän asiaan. nyt ennen voisit ostaa apteekista suihkutettavaa öljyä, apua en muista nimeä siis ihan yleinen jota käytetään kuivan ihon hoitoon tai ihan vauvaöljykin käy ja suihkuta sitä joka alapää pesun jälkeen, auttaa limakalvoille. syö maitohappobakteereja tai sit niitäkin saa alapäähän tarkoitettuja. ja käy aina seksin jälkeen pissalla

No raskaaksiko mun pitäis tulla jatkuvasti? ja ei en voi käyttää hormoniehkäisyä ja kuparikierukkaa en tahdo koska se tekis mun helvetillisistä kuukautisista todennäköisesti vielä pahemmat.

No kai olet kuullut keskeytetystä yhdynnästä, loppujen lopuksi hyvin pieni promillemäärä tulee raskaaksi kun mies vetäisee mulkkunsa pois siältä ennen kuin tulee ja nainen voi vetää mieheltä käteen kun miehellä tulee tai ottaa suihin, ei se pitäis kovin hankalaa olla tai olette tosi kokemattomia.

No kai olet kuullut keskeytetystä yhdynnästä, loppujen lopuksi hyvin pieni promillemäärä tulee raskaaksi kun mies vetäisee mulkkunsa pois siältä ennen kuin tulee ja nainen voi vetää mieheltä käteen kun miehellä tulee tai ottaa suihin, ei se pitäis kovin hankalaa olla tai olette tosi kokemattomia.

mies ei hyväksy enää tämmöisiä ehkäisy keinoja. Ennen käytettiin keskeytettyä ja joskus varmoja päiviä...