V
vieraana
Vieras
Eikö teidän taaperot todellakaan mene sitten kiellettyihin paikkoihin? Eivät laita uunia/hellaa päälle ja koske sinne, eivät kiipeile kiinnittämättmiin heiveröisiin kirjahyllyihin? Uskovat kiellot heti?
Ihmettelen,kun parilla kaverilla ei ole hellansuojuksia eikä mitään, he antavat lastensa laittaa aina levyt päälle, joskus joku vähän kärähtääkin levyllä,mutta ei se haittaa. Itse en ikinä uskaltaisi olla ilman noita, meidän tyttö ainakin kerkiää joka paikkaan,eikämulla ole silmiä selässä. Kiellot eivät tehoa kun hetken,ei aina sitäkään,sormet olisi jatkuvaan hellalla ja joka paikassa, siksi kyläilyt on välillä hankalia,saa juosta perässä koko ajan.
Olenko minä muka ylihuolehtivainen niinkun nuo kaverit väittävät? En minä tahdo että lapseni polttaa itsensä (tai parhaassa tapauksessa koko talon)
Miksi ette käytä levysuojia,pistorasiatulppia,turvapotteja yms??
Ihmettelen,kun parilla kaverilla ei ole hellansuojuksia eikä mitään, he antavat lastensa laittaa aina levyt päälle, joskus joku vähän kärähtääkin levyllä,mutta ei se haittaa. Itse en ikinä uskaltaisi olla ilman noita, meidän tyttö ainakin kerkiää joka paikkaan,eikämulla ole silmiä selässä. Kiellot eivät tehoa kun hetken,ei aina sitäkään,sormet olisi jatkuvaan hellalla ja joka paikassa, siksi kyläilyt on välillä hankalia,saa juosta perässä koko ajan.
Olenko minä muka ylihuolehtivainen niinkun nuo kaverit väittävät? En minä tahdo että lapseni polttaa itsensä (tai parhaassa tapauksessa koko talon)
Miksi ette käytä levysuojia,pistorasiatulppia,turvapotteja yms??