V
"Vieras"
Vieras
Jostain luin että olisi niin, että lasku tulee perässä. Onko todella näin? Itse olen aina olettanut,
että laskuttavat etukäteen, ennen tilaisuutta.
Tarkistavatkohan luottotiedot, mikäli laskuttavat jälkikäteen?
Ystäväni on menossa naimisiin, kummallakaan ei ole luottotietoja, ei ystävälläni eikä hänen miehellään. Kovasti ystävä puhui sitä, että ottaisi pitopalvelun ja jättäisi sitten maksamatta, kun ulosotossa on kuulemma muutenkin jo niin paljon ettei niitä ikinä saa maksettua.
Itse en kehtaisi. Pitopalvelun yrittäjä kuitenkin on yksityinen perheellinen henkilö, joka tienaa työllä elantonsa. Tuo pitopalvelu niille häille kuitenkin on parin tuhannen euron arvoinen.
Luulisi että olisi petos jo, ettei menisi tuo lasku pelkästään perintään.
että laskuttavat etukäteen, ennen tilaisuutta.
Tarkistavatkohan luottotiedot, mikäli laskuttavat jälkikäteen?
Ystäväni on menossa naimisiin, kummallakaan ei ole luottotietoja, ei ystävälläni eikä hänen miehellään. Kovasti ystävä puhui sitä, että ottaisi pitopalvelun ja jättäisi sitten maksamatta, kun ulosotossa on kuulemma muutenkin jo niin paljon ettei niitä ikinä saa maksettua.
Itse en kehtaisi. Pitopalvelun yrittäjä kuitenkin on yksityinen perheellinen henkilö, joka tienaa työllä elantonsa. Tuo pitopalvelu niille häille kuitenkin on parin tuhannen euron arvoinen.
Luulisi että olisi petos jo, ettei menisi tuo lasku pelkästään perintään.