Miten lesbot harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihan tyhmä kysymys, mutta olen miettinyt iäisyyden tätä. Ja sitten yhtenä tuli mieleen, että käyttääkö ne dildoja? Mikä on se tavallisin seksin harrastus tapa? Nuoleeko ne aina toisiaan vai hoitaa hommat käsin vai miten?

Miten voi olla mahdollista, että joku kyselee tällaista?

Millaisesta seksistä nainen yleensä nauttii - oli sitten kumppani nainen tai mies? Kyllä ne erogeeniset alueet ovat aina samat, eli jos mietit mistä nainen tykkää, saat ehkä vastauksen kysymykseesi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Miten voi olla mahdollista, että joku kyselee tällaista?

Millaisesta seksistä nainen yleensä nauttii - oli sitten kumppani nainen tai mies? Kyllä ne erogeeniset alueet ovat aina samat, eli jos mietit mistä nainen tykkää, saat ehkä vastauksen kysymykseesi.

Tottakai jokainen saa täällä kysyä mitä haluaa, varsin asiaton vastaus sinulta toisen asialliseen kysymykseen.
Jos joku ei tiedä tai haluaa tietää enemmän, niin kysyy silloin. Mikä sinä olet arvostelemaan?

• Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Tottakai jokainen saa täällä kysyä mitä haluaa, varsin asiaton vastaus sinulta toisen asialliseen kysymykseen.
Jos joku ei tiedä tai haluaa tietää enemmän, niin kysyy silloin. Mikä sinä olet arvostelemaan?

Nojoo, olet toki oikeassa että saahan sitä kysyä. En vaan ymmärrä, miten joku nyt ei tällaista asiaa pysty kuvittelemaan - siis jos itse on aikuinen ja harrastanut seksiä. Minusta tuo kysymys kuulostaa yhtä oudolta kuin jos kysyisi, miten lesbot suutelevat tai miten lesbot halaavat toisiaan.

Aloittajalle tiedoksi, iso osa naisista ei saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Siksi naisen kannalta yhdyntä on tarpeeton, ainoa, mihin sitä tarvitaan, on miehen tyydyttäminen ja lapsien teko.

Seksuaalinen tyydytys saadaan aikaan paremmin käsillä ja suulla kuin peniksellä. Seksilelutkin toimivat paremmin kuin penis, koska leluissa on erilaisia pintoja ja toimintoja, päin vastoin kuin peniksessä.

Aloittajalle tiedoksi, iso osa naisista ei saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Siksi naisen kannalta yhdyntä on tarpeeton, ainoa, mihin sitä tarvitaan, on miehen tyydyttäminen ja lapsien teko.

Seksuaalinen tyydytys saadaan aikaan paremmin käsillä ja suulla kuin peniksellä. Seksilelutkin toimivat paremmin kuin penis, koska leluissa on erilaisia pintoja ja toimintoja, päin vastoin kuin peniksessä.
Mistä tiedät tämän? Onko jotakin varmaa lähdettä?

11-vuotiaana imimme mun bestiksen (tyttö hänkin) toistemme rintoja, koska se tuntui niin sairaan hyvälle verrattuna siihen mitä itse hiplaamalla sai aikaan. Emme kuitenkaan ajatelleet, että se olisi varsinaisesti seksiä ja siksi olisimme lesboja. Tietysti pikkarit aina kastuivat ja ennen pitkään kävikin sitten niin, että oli ihan "pakko" mennä tuonne alemmas hakemaan se O, mutta sormipelillä. En olisi ikinä voinut nuolla toista sieltä, ehkä tässä on kuitenkin heteron ja oikean lesbon ero?

Jos tuo kelpaa "lesboseksiksi" (mitä mun mielestä ei ole) niin sellaista se sitten olkoon.

Niin. Jos lesbo tarvitsee dildon niin miksi mies ei kelpaa? No, ehkä on kyse vain tunteista eli siitä, kuka sitä dildoa käyttää.

Jos ei halua olla miehen kanssa. Yksinkertaista.

Kyllähän binainenkin voi käyttää dildoa, vaikkei kaipaisi siihen miestä. Ei dildo ole miehen korvike, vaan se on tyydytysväline, seksilelu.

Ja miksi miehen pitäisi kelvata? Lesbo ei toki olisi edes potentiaalisesti kiinnostunut miehestä, mutta esim. binainen saattaisi olla - hänkin voi silti haluta olla naisen kanssa ja käyttää tai olla käyttämättä dildoa. Miksi sitä edes pitäisi perustella, miksei halua miestä? Ei se ole mikään normi tai pakko, että naisen pitäisi olla miehen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Softy
Mä taas en voi ymmärtää miten, vielä Äiti-ihminen, voi möläytellä tuollaisia o_O. Jokaisella on ikään katsomatta oikeus kysyä mitä haluaa, jollei se loukkaa jotenkin toisia. Just tuollaisten ääliöiden takia jotkut eivät pääse arkuudestaan eroon kun aina pelkäävät toisten nauramista ja möläytyksiä. Oiskohan jollakin peiliin katsomisen paikka?

Jospa kysyjä tarkoittaakin, miksi lesbot käyttävät didoja ja muita vastaavia peniksen korvaavia tuotteita ! Eikö se ole sama jos siihen käyttäisi miestä, olishan se paljon inhimillisempää, kait mieskin on ihminen ja ei ole silikonista tehty? Onko ihan luonnollista, että naiset jotka rakastaa vain naisia, käyttävät seksiä harrastaessaan miehen korvikkeita !?! Eikös tämä didojen käyttö ole miehen esineellistämistä pahimmasta päästä !?!

Jospa kysyjä tarkoittaakin, miksi lesbot käyttävät didoja ja muita vastaavia peniksen korvaavia tuotteita ! Eikö se ole sama jos siihen käyttäisi miestä, olishan se paljon inhimillisempää, kait mieskin on ihminen ja ei ole silikonista tehty? Onko ihan luonnollista, että naiset jotka rakastaa vain naisia, käyttävät seksiä harrastaessaan miehen korvikkeita !?! Eikös tämä didojen käyttö ole miehen esineellistämistä pahimmasta päästä !?!
Mistäs päättelet, että dildo korvaa peniksen, eikä jotain muuta, tai jopa päinvastoin? Minä sanoisin, että penis on huono korvike monitoimisauvalle. Penis on paljon huonompi naisen tyydyttämisessä.

Niin. Jos lesbo tarvitsee dildon niin miksi mies ei kelpaa? No, ehkä on kyse vain tunteista eli siitä, kuka sitä dildoa käyttää.

Viestiketjun aloittaja kommentoi; Tätä ajattelin myös. Ja sitä miten ne tunteet voikin vaihtua miehestä naiseen. Luin aamulla juuri jutun miten miehen kanssa naimisissa oleva 4 lapsen äiti rakastuikin naiseen ja nyt he menee naimisiin tänään.

Kuten varmaan monet muutkin heterot niin olen joskus pussaillut kaverin kanssa. Siis baarissa jostain syystä tehtiin näin ja kaverin poikaystävä oli vielä vieressä. Ei kyllä herättänyt mitään tunteita ja toisaalta ei ollut niin ettei näin olisi voinut pussata. Sitten kun taas ajattelee noita alapääjuttuja niin lähellekään meno olisi mahdotonta. Tosin en tee näin miehenikään kanssa.

Aikoinaanhan kaverit epäili minua lesboksi, koska miehet ei niin kiinnostaneet. Ei kyllä naisetkaan vielä vähemmän. Itse löysin sille paljon myöhemmin selityksen ja mielestäni olin aseksuaali Oli tosi hankalaa kun halusin olla vain kaveri ja nämä kaverimiehet(joita olin tuntenut osan tosi pienestä) alkoivat osoittaa kiinnostusta. Halusin olla niin kuin lapsenakin.

Tulee pohdittua niin paljon kaikkea joutessaan.

Jospa kysyjä tarkoittaakin, miksi lesbot käyttävät didoja ja muita vastaavia peniksen korvaavia tuotteita ! Eikö se ole sama jos siihen käyttäisi miestä,

Mä en ole käyttöesine.
En ole korvike millekään, koskaan. En toiselle miehelle enkä ainakaan millekään seksilelulle.

Olen 100% hetero joten jos joku homo minua lähestyy niin se vaan ei toimi. Vaikka olisi kuinka hyvä jätkä. En silti lyö turpiin jos käy kysymässä.

Ainoa mahdollinen seksitouhujen muoto ei ole pippeliä pimppaan. Vain mielikuvitus siinä on rajana.

Parempi ois kysyä että miksi ne harrastaa seksiä. :sick:

(Pidättäydyn kommentoimasta enempää, tiedossa olisi 5 väittelysivua)

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Mistäs päättelet, että dildo korvaa peniksen, eikä jotain muuta, tai jopa päinvastoin? Minä sanoisin, että penis on huono korvike monitoimisauvalle. Penis on paljon huonompi naisen tyydyttämisessä.
Penis on alkuperäinen tuote, miljoonia vuosia jo olemassa ollut. Monitoimisauva ? vuotta??, tuskin sinäkään olisit olemassa ilman penistä. Miksi Lesbojen täytyy tunkea sisäänsä mitään mikä muistuttaa penistä ? Kyllä dildo on käyttötarkoituksessaan sama kuin penis, tietty miinus lisääntyminen. Nainen(hetero) joka on seksuaalisuutensa kanssa sinut, nauttii miehestä varmasti peniksen kanssa= intiimi läheisyys , estoinen nainen nauttii enemmän pelkästä dildosta. Sama varmaan pätee vastavasti miesten seksiin, naisen kanssa tai yksin.

Yhteistyössä