Miten lesbot harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asiallinen kysymys, pari sivua vastauksia täynnä paskaa. Aloittaja halusi tietää, mikä on tavanomaisin tapa harrastaa lesboseksiä. Hän tietää että tapoja harrastaa seksiä on miljoona ja että jos joku tekee sen näin, niin toinen tekeekin sen noin.

Jos kysytään tavanomaisinta tapaa harrastaa heteroseksiä, se on laittaa penis vaginaan. Variaatioita on taas miljoona, voi panna suuhun tai pyllyyn. Jotkut nuolee toistensa hikisiä kainaloita ja masturboi. Jees... mutta prototyyppi on panna pippeli pimppiin. Miesten homoseksin prototyyppi on panna pippeli toisen pyllyyn.

Aloittaja tahtoi siis tietää mikä lesboilla on tämä prototyyppi. Hän ei epäillyt sitä, etteikö seksin harrastamisen muotoja olisi useita.

Ymmärrän sun pointin muuten, mutta ihanko totta sinusta tavanomaisin tapa harrastaa heteroseksiä on peniskeskeinen penetraatioseksi? Naisen näkökulmasta yhdynnän merkitys nautinnossa on kuitenkin melko vähäinen, ja yleensä yhdynnän kestokin on vain pieni murto-osa koko seksistä, joten on outoa että vielä nykyisin joku ajattelee seksin naisen kanssa nimenomaan yhdyntälähtöisesti.

Ymmärrän sun pointin muuten, mutta ihanko totta sinusta tavanomaisin tapa harrastaa heteroseksiä on peniskeskeinen penetraatioseksi? Naisen näkökulmasta yhdynnän merkitys nautinnossa on kuitenkin melko vähäinen, ja yleensä yhdynnän kestokin on vain pieni murto-osa koko seksistä, joten on outoa että vielä nykyisin joku ajattelee seksin naisen kanssa nimenomaan yhdyntälähtöisesti.

No se on seksin merkitys myös biologisesti. Mutta jos teillä seksin yhteydessä kettu ei tapaa käydä kolossa, niin ok. Kuten sanoin, tapoja on miljoonia. Mutta kun katsoo tätä maapallon väestöongelmaa, niin kyllä se kettu tyypillisesti jossain vaiheessa seksiä siellä kolossa käy.

Mutta mikä se sama prototyyppi on lesboilla? Neljä sivua nyt jo tullut paskaa ohi aiheen, mutta kukaan ei ilmeisesti tiedä vastausta. Eli kohtalaisen hyvä kysymys ap:lta. Ehkäpä joku lesbo voisi meitä tyhmiä valaista. Minä en nimittäin sitä tiedä, paitsi mieshomoseksin osalta.

No se on seksin merkitys myös biologisesti. Mutta jos teillä seksin yhteydessä kettu ei tapaa käydä kolossa, niin ok. Kuten sanoin, tapoja on miljoonia. Mutta kun katsoo tätä maapallon väestöongelmaa, niin kyllä se kettu tyypillisesti jossain vaiheessa seksiä siellä kolossa käy.

Mutta mikä se sama prototyyppi on lesboilla? Neljä sivua nyt jo tullut paskaa ohi aiheen, mutta kukaan ei ilmeisesti tiedä vastausta. Eli kohtalaisen hyvä kysymys ap:lta. Ehkäpä joku lesbo voisi meitä tyhmiä valaista. Minä en nimittäin sitä tiedä, paitsi mieshomoseksin osalta.

Ei nyt viitsitä puhua minun seksielämästäni, kun et edes tiedä, olenko suhteessa kenenkään kanssa tai jos olen, niin mitä sukupuolta kumppanini on ;)

Pointtini oli, että vaikka naisen ja miehen seksissä yhdyntää olisikin, niin sen merkitys kokonaisuuden kannalta on naisen näkökulmasta vähäinen. Pelkkä yhdyntä ei yleensä anna naiselle mitään, ja sitten taas jos se on vain vähäinen osa muuta seksiä, ei ole mielekästä puhua yhdynnästä heteroseksin prototyyppinä.

Itse en prototyyppeihin usko, koska kaikki ovat erilaisia. Mutta ehkäpä lesboseksistä voisi sanoa, että se pitää sisällää erogeenisten alueiden stimuloimista, kielellä ja sormilla kiihottamista ja joissain tapauksissa voidaan käyttää seksileluja. Eipä tämä nyt kauheasti eroa naisen kannalta tyydyttävästä heteroseksistä ;)

Mulle se ei ole vähäistä. Vaan kaikkein tärkeintä. Paneminen on parasta seksissä. Nautin siitä eniten.

Ketjussa on esitetty väite, että heteroseksi on penis toosaan. - Mikä on totuus, naiset, riittääkö se teille?

Niin lopulta ja viime kädessä juuri näin. Se on jo sanottu, että tapoja harrastaa on miljoonia, mutta loppukaneettina kuten sanoit. Tästä on turha yrittää tehdä sen tieteellisempää, kuin se on.

Tapoja nauttia hyvästä ruoasta on monia. On haistelua, maistelua, annoksen ihailua ja hyvästä ilmapiiristä nauttimista. Mutta loppukädessä sinä otat suullisen ja nielaiset. Se kas kun on sen syömisen prototyyppi. Joku voi tehdä muutakin, mutta se taas on poikkeus.

Mulle se ei ole vähäistä. Vaan kaikkein tärkeintä. Paneminen on parasta seksissä. Nautin siitä eniten.

Nojoo, pitäisi siis varmaan korjata tuota kirjoitustani sen verran, että YLEENSÄ yhdynnän merkitys naisen nautinnon kannalta on seksin kokonaiskuvan huomioonottaen vähäinen. Koska suurin osa ei nauti yhdynnästä, ellei sitä ennen ole ollut jo jotain muunlaista seksiä, ja suurin osa naisista saa orgasmin joko jotenkin muuten kuin yhdynnässä tai muunlaisen seksin ja yhdynnän yhdistelmänä.

Jotkut ihmiset tykkäävät androgyynisestä ulkonäöstä joko itsellään ja/tai kumppanillaan. Ei tuossa niinkään mies-mielikuvia kuitenkaan haeta. Kyllähän jotkut naiset voivat tykätä maskuliinisista naisista, mutta mitä sitten? Heteronaisetkin tykkäävät yksilöllisesti hyvin erilaisista miehistä - eivät kaikki tykkää mahdollisimman maskuliinisista äijistä, mutta ei se silti sitä tarkoita, että he olisivat kaappilesboja. Sama lesbojen kanssa: joku voi tykätä maskuliinisista naisista, mutta ei se hänestä kaappiheteroa tee.

Sitten on myös naisia, jotka voivat tykätä sekä maskuliinisista että feminiinisistä naisista.
Mutta miksei se toinen sukupuoli ja sen sukupuolen sisäinen vaihtelu voi ajaa sitä samaa asiaa?

Mä olen monissa asioissa karskimpi ja ronskimpi kuin mun mies, joka on lempeä ja keskusteleva (näytämme kyllä ihan omalta sukupuoleltamme ja mun mies on täyshetero).
Me täydennämme toisiamme tajuttoman hyvin.

Sitten taas naapurin meganaisellinen rouva on ottanut oikein äijämäisen miehen, ja hyvin sopivat toisilleen hekin.

Mutta miksei se toinen sukupuoli ja sen sukupuolen sisäinen vaihtelu voi ajaa sitä samaa asiaa?

Mä olen monissa asioissa karskimpi ja ronskimpi kuin mun mies, joka on lempeä ja keskusteleva (näytämme kyllä ihan omalta sukupuoleltamme ja mun mies on täyshetero).

Sitten taas naapurin meganaisellinen rouva on ottanut oikein äijämäisen miehen, ja hyvin sopivat toisilleen hekin.

Jospa se nainen vaikka haluaa olla ihmisen kanssa, jolla on naisen keho, naisen iho, rinnat ja naisen genitaalit, naisen identiteetti, jne. Tottahan hänkin haluaa kumppaniltaan myös muita asioita, kuten tietynlaisia luonteenpiirteitä jne, mutta pariutumisessa ei ole kyse vain siitä, kuka on ronskimpi ja kuka herkempi.

Ei nyt viitsitä puhua minun seksielämästäni, kun et edes tiedä, olenko suhteessa kenenkään kanssa tai jos olen, niin mitä sukupuolta kumppanini on ;)

Pointtini oli, että vaikka naisen ja miehen seksissä yhdyntää olisikin, niin sen merkitys kokonaisuuden kannalta on naisen näkökulmasta vähäinen. Pelkkä yhdyntä ei yleensä anna naiselle mitään, ja sitten taas jos se on vain vähäinen osa muuta seksiä, ei ole mielekästä puhua yhdynnästä heteroseksin prototyyppinä.

Itse en prototyyppeihin usko, koska kaikki ovat erilaisia. Mutta ehkäpä lesboseksistä voisi sanoa, että se pitää sisällää erogeenisten alueiden stimuloimista, kielellä ja sormilla kiihottamista ja joissain tapauksissa voidaan käyttää seksileluja. Eipä tämä nyt kauheasti eroa naisen kannalta tyydyttävästä heteroseksistä ;)

Sinä puhut mörköseni paskaa suut ja simmut täyteen. Koko ajan olen(mme) sanoneet, että seksi kokonaisuutena on muutakin kuin penetraatio. Mutta se on silti se yleisin lopputulos. On japanissa kuulemma pareja, joissa toinen runkkaa mällinsä toisen silmään. Siis silmään mitä pidetään tarkoitusta varten pihdeillä auki. Jännää.

Nämä erilaiset poikkeukset ovat osa seksiä. Se ei silti muuta olettamaa siitä, miten seksiä harrastetaan. Heteroseksissä mies yleesä laittaa peniksensä naisen vaginaan. Homoseksissä mies tekee sen peniksensä laittamalla toisen anaaliaukkoon. Mutta kun on kaksi aukkoa, niin mikä on se "tavanomainen tapa" silloin? Vai onko sellaista? Koska muissa esimerkeissäni se on olemassa.

Se että dildo vedetään pimperoon ja nuollaan klittaa on hyvä ehdotus sinulta. Mutta onko se vastaus kysymykseen, vai sinun mielipiteesi? Nyt tuli kuva, että se oli niinsanotusti "hyvä ehdotus".

Nojoo, pitäisi siis varmaan korjata tuota kirjoitustani sen verran, että YLEENSÄ yhdynnän merkitys naisen nautinnon kannalta on seksin kokonaiskuvan huomioonottaen vähäinen. Koska suurin osa ei nauti yhdynnästä, ellei sitä ennen ole ollut jo jotain muunlaista seksiä, ja suurin osa naisista saa orgasmin joko jotenkin muuten kuin yhdynnässä tai muunlaisen seksin ja yhdynnän yhdistelmänä.
Meitä on erilaisia. :)
Mä saan myös yhdynnässä. Ja monta kertaa. Riippuu sen kestosta.

Meitä on erilaisia. :)
Mä saan myös yhdynnässä. Ja monta kertaa. Riippuu sen kestosta.

Kyllä kyllä. Ei kukaan epäilekään, etteikö yhdyntäorgasmia olisi olemassa. Pointti oli se, että lähes aina se edellyttää ensin muunlaista seksiä. Tai siis yleensä naiselle yhdyntä on sitä nautinnollisempi, mitä kiihottuneempi hän on ja usein yhdyntäorgasmi onkin parempi, jos on ensin saanut orgasmin vaikka suuseksillä.

Voi itku. Ei kai se noin tarkkaa ollut? Esileikkiä saa olla.
Mä en ole aina kuiva ilman esileikkiä.

Ei moni muukaan ole kuiva, mutta suurin osa naisista haluaa seksiltä silti muutakin kuin yhdynnän. Mutta toki olet oikeassa siinä, että kaikki ovat erilaisia. Mutta isolle osalle naisista kyse ei ole esileikistä, siis yhdyntään valmistelevasta esitoiminnasta, vaan isolle osalle se, mitä sinä kutsut esileikiksi, on yhtä olennainen tai jopa tärkeämpi osa seksiä kuin yhdyntä.

Ei moni muukaan ole kuiva, mutta suurin osa naisista haluaa seksiltä silti muutakin kuin yhdynnän. Mutta toki olet oikeassa siinä, että kaikki ovat erilaisia. Mutta isolle osalle naisista kyse ei ole esileikistä, siis yhdyntään valmistelevasta esitoiminnasta, vaan isolle osalle se, mitä sinä kutsut esileikiksi, on yhtä olennainen tai jopa tärkeämpi osa seksiä kuin yhdyntä.

Opettele nyt sisälukutaito PLIIDE.

Sinä puhut mörköseni paskaa suut ja simmut täyteen. Koko ajan olen(mme) sanoneet, että seksi kokonaisuutena on muutakin kuin penetraatio. Mutta se on silti se yleisin lopputulos. On japanissa kuulemma pareja, joissa toinen runkkaa mällinsä toisen silmään. Siis silmään mitä pidetään tarkoitusta varten pihdeillä auki. Jännää.

Nämä erilaiset poikkeukset ovat osa seksiä. Se ei silti muuta olettamaa siitä, miten seksiä harrastetaan. Heteroseksissä mies yleesä laittaa peniksensä naisen vaginaan. Homoseksissä mies tekee sen peniksensä laittamalla toisen anaaliaukkoon. Mutta kun on kaksi aukkoa, niin mikä on se "tavanomainen tapa" silloin? Vai onko sellaista? Koska muissa esimerkeissäni se on olemassa.

Se että dildo vedetään pimperoon ja nuollaan klittaa on hyvä ehdotus sinulta. Mutta onko se vastaus kysymykseen, vai sinun mielipiteesi? Nyt tuli kuva, että se oli niinsanotusti "hyvä ehdotus".

No, sanotaan, että se on hyvä ehdotus. Koska minusta seksin prototyyppien määritteleminen ei ehkä ole kauhean hyvä lähestymistapa. Mutta olen harrastanut itsekin seksiä naisen kanssa (ilman seksileluja) ja en koe sen eroavan olennaisesti (hyvästä) seksistä miehen kanssa. Usein lesboseksi on vapaampi seksin harrastamisen kaavoista, mutta se, mitä voi tehdä kielellä ja sormilla, on hyvä lähtökohta, kunhan tietää erogeeniset alueet. Mutta kaikilla lesboillakin on toki omat mieltymyksensä kuten kaikilla heteroillakin.

Mulle se muu on vain esileikkiä. Mä haluan panon lopuksi.

Miksi tyytyä johonkin, joka "voi ajaa sen saman asian"? Jos nainen ihastuu ja rakastuu naisiin, kiihottuu naisista, haluaa olla suhteessa naisen kanssa, miksi pitäisi tyytyä mieheen?

• Tykkää
Reactions: Mörköäiti

Yhteistyössä