Miten lesbot harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jospa kysyjä tarkoittaakin, miksi lesbot käyttävät didoja ja muita vastaavia peniksen korvaavia tuotteita ! Eikö se ole sama jos siihen käyttäisi miestä, olishan se paljon inhimillisempää, kait mieskin on ihminen ja ei ole silikonista tehty? Onko ihan luonnollista, että naiset jotka rakastaa vain naisia, käyttävät seksiä harrastaessaan miehen korvikkeita !?! Eikös tämä didojen käyttö ole miehen esineellistämistä pahimmasta päästä !?!

Itse asiassa kuka vaan voi käyttää seksissä ihan mitä vaan sattuu huvittamaan, ja kyllä se ihan luonnollista on.

• Tykkää
Reactions: Softy
Penis on alkuperäinen tuote, miljoonia vuosia jo olemassa ollut. Monitoimisauva ? vuotta??, tuskin sinäkään olisit olemassa ilman penistä. Miksi Lesbojen täytyy tunkea sisäänsä mitään mikä muistuttaa penistä ? Kyllä dildo on käyttötarkoituksessaan sama kuin penis, tietty miinus lisääntyminen. Nainen(hetero) joka on seksuaalisuutensa kanssa sinut, nauttii miehestä varmasti peniksen kanssa= intiimi läheisyys , estoinen nainen nauttii enemmän pelkästä dildosta. Sama varmaan pätee vastavasti miesten seksiin, naisen kanssa tai yksin.

Totta, nykyaikaiset dildot ovat aika uusi keksintö. Mutta dildoja on kyllä ollut pitkään, eikä se kerro muusta kuin siitä, että ihmiset tykkäävät seksistä ja tykkäävät kokeilla ja harrastaa erilaisia juttuja - yksin, naisen kanssa, miehen kanssa... kuinka vaan. Se juuri tekee seksistä iloista, kun voi tehdä asioita mistä tykkää eikä jää pohtimaan sitä, pitäisikö sittenkin tehdä asiat jotenkin toisella tavalla. Tietysti ennen seksivälineiden keksimistä ihmisillä oli vain oma ja toisen keho, ja mikäänhän ei estä nykyisinkin harrastamasta seksiä niin. Eivät kaikki lesbotkaan käytä dildoja, kuten eivät kaikki heterotkaan. Mutta jotkut käyttävät, niin lesbot kuin heterotkin.

Viestiketjun aloittaja kommentoi; Tätä ajattelin myös. Ja sitä miten ne tunteet voikin vaihtua miehestä naiseen. Luin aamulla juuri jutun miten miehen kanssa naimisissa oleva 4 lapsen äiti rakastuikin naiseen ja nyt he menee naimisiin tänään.

Niin, jos on bi, voi olla eri sukupuolta olevia kumppania. Joku heteronainen taas voisi vastaavassa tilanteessa rakastua uuteen mieheen. Ei noissa kuitenkaan ole kyse siitä sukupuolesta, eli ei kukaan rakastu naiseen tai mieheen, vaan ihmiseen, joka on nainen tai mies (tai joskus jotain muuta, mutta ei mennä nyt siihen).

Kuten varmaan monet muutkin heterot niin olen joskus pussaillut kaverin kanssa. Siis baarissa jostain syystä tehtiin näin ja kaverin poikaystävä oli vielä vieressä. Ei kyllä herättänyt mitään tunteita ja toisaalta ei ollut niin ettei näin olisi voinut pussata. Sitten kun taas ajattelee noita alapääjuttuja niin lähellekään meno olisi mahdotonta. Tosin en tee näin miehenikään kanssa.

Aikoinaanhan kaverit epäili minua lesboksi, koska miehet ei niin kiinnostaneet. Ei kyllä naisetkaan vielä vähemmän. Itse löysin sille paljon myöhemmin selityksen ja mielestäni olin aseksuaali Oli tosi hankalaa kun halusin olla vain kaveri ja nämä kaverimiehet(joita olin tuntenut osan tosi pienestä) alkoivat osoittaa kiinnostusta. Halusin olla niin kuin lapsenakin.

Tulee pohdittua niin paljon kaikkea joutessaan.

Hyvä, että sinulle selvisi, mitä olet. Kaverin kanssa pussailu on kaverin kanssa pussailua - ihan kivaa, ja saahan sitä pussailla jos on sellainen fiilis :) Eri ihmiset tykkää eri asioista - joku miehistä, joku naisista, joku molemmista... joku tykkää seksistä, joku toinen ei.

En ole lesbo, mutta ymmärrän heitä jopa enemmän kuin normaaleja. Olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja useissa suhteissä miehen kanssa. Nyt olen aikuinen nainen kaikella tavalla. Harrastan seksiä itseni kanssa käyttäen dildoja ja filmejä tai omaa mielikuvitustani. Parhaat mieskokemukset tulevat sattumalta, aina matkoilla, ei koskaan enää Suomessa, vaan ulkomailla. Miestä ei tarvitse hoitaa kuin sen kerran, jolloin hän on myös valmis minua hoitamaan. Sen jälkeen ihana goodbye. Taas keräsin kiihkeän muiston.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Onhan se nyt vähän huvittavaa kun lesbot toitottaa olevansa niin miehistä riippumattomia ja naisenergiaa ja feminismiä ja vaikka mitä. Silti aina kun silmävälttää ollaan tekokullia tunkemassa pimppaan. Eli loppupeleissä ollaankin sitä miestä vailla (y)

Onhan se nyt vähän huvittavaa kun lesbot toitottaa olevansa niin miehistä riippumattomia ja naisenergiaa ja feminismiä ja vaikka mitä. Silti aina kun silmävälttää ollaan tekokullia tunkemassa pimppaan. Eli loppupeleissä ollaankin sitä miestä vailla (y)
Miestä vailla mihin? Naula seinään - osaan paukuttaa, kattolamppujen asennus - ok, tarvitsen miestä, mutta aina joku ammattimies löytyy; auton huolto on huomenna. Hoidan sen turvallisesti omassa autoliikkeessä, katsastutan sen siellä samalla. Mihin tarvitsen miestä? -Samoin kuin naista: ystäväkseni, jolla on helppo puhua ja johon voi luottaa. Elokuviin, teatteriin, rantaretkelle, kävelylle... Ystävyys on kestäväa.
Mutta tuo seksi on minun henkilökohtainen asia, oma tontti ja rajat. Rajojen sisällä minulla on unelmia.. Ja kyllä.. lomamatkoillla ulkomailla ne toteutuvat kuin elokuvissa. Usein löytyy georgeclooney, ja astun sisään unelmaan. Elän sen hetken ja se riittää. En jaksa enää huonoa seksiä.

• Tykkää
Reactions: Softy
Mielikuvitus on rajana. Useimmiten meidän seksimme (siis nyt kyse minusta ja rakkaastani) on niin perinteisen kaltaista kuin vaan voi olla. Hyväilyjä ja hyväilyjä alastomille vartaloille. Rintojen suukottelua ja klitoriksen koskettelua, herkkiä nuolaisuja ja imemistä. Monesti klitoriksen suukottelu on paljon ihanampaa kuin imeminen. Sormien leikkiä syvällä ja häpyjen kontaktia. On myös apuvälineitä, mutta ovat harvemmin käytössä. Emme halua käyttää mitään strapvaljaita. Dildot riittää, mutta eivät nekään välttämättömiä ole. Yksin ollessa kyllä käteviä.
Mielestämme seksiä on jo se, kun vaan loikoilemme liki alastomat vartalot kiinni toisissamme. Kun rakastaa ja on onnellinen.

Nk. lesbovideot netissä eivät ole totuudenmukaisia. Se on rumaa.

Miestä vailla mihin? Naula seinään - osaan paukuttaa, kattolamppujen asennus - ok, tarvitsen miestä, mutta aina joku ammattimies löytyy; auton huolto on huomenna. Hoidan sen turvallisesti omassa autoliikkeessä, katsastutan sen siellä samalla. Mihin tarvitsen miestä?

Mä olen helvetin hyvä lyömään naulaa seinään tai asentamaan valaisimia. Jossain määrin osaan jopa korjata autoja jos on ihhampakko.

Mut olis perkeleen tylsää olla vaan joku joka osaa ja jolla pippeli tarvittaessa seisoo. Vitut. Jos dildo hoitaa miehen hommat ja palkattu henkilökunta kaiken muun niin siinä ei totisesti minua kaivata.

Totta, nykyaikaiset dildot ovat aika uusi keksintö. Mutta dildoja on kyllä ollut pitkään, eikä se kerro muusta kuin siitä, että ihmiset tykkäävät seksistä ja tykkäävät kokeilla ja harrastaa erilaisia juttuja - yksin, naisen kanssa, miehen kanssa... kuinka vaan. Se juuri tekee seksistä iloista, kun voi tehdä asioita mistä tykkää eikä jää pohtimaan sitä, pitäisikö sittenkin tehdä asiat jotenkin toisella tavalla. Tietysti ennen seksivälineiden keksimistä ihmisillä oli vain oma ja toisen keho, ja mikäänhän ei estä nykyisinkin harrastamasta seksiä niin. Eivät kaikki lesbotkaan käytä dildoja, kuten eivät kaikki heterotkaan. Mutta jotkut käyttävät, niin lesbot kuin heterotkin.
En usko että ne on "keksintöjä".Nainen on kautta aikojen tunkenut pilluunsa kaikenlaisia "korvikkeita".Kävyistä ym.alkaen.Gynegologit niitä sit poistelee.Mut se on naisille luonnollista.

Niin ja sit otetaan puolisoksi joku miehen näköinen puolimies josta ulkopuolinen erehtyy "ai sä oletkin Jaana". Eli jotain maskuliinista silti kaivataan.

Just oli 1.3. uutisissa semmoinen nuoripari joita haastateltiin uuden lain tiimoilta. 2 naista, toinen mut toisesta olisin veikannu että on levyseppähitsaaja-Jonne. Äänikin oli kuin miehen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Zariza

Yhteistyössä