Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4v:Erilaisia tapoja taitaa olla. Itse en leikkaa korviin saakka enkä myöskään kovin matalaa otsista halua. Leikkaan yleensä kulmakarvojen kohdalta. Joskus näkee niitäkin, että hiuksia on tuossa otsalla sentin verran.. Mun mielestä se näyttää vähän hölmöltä, mutta tapansa kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja katalin:parasta on vaan kasvattaa pitkäkspinnillä sivulle tai ranskis päähän ni ei oo silmillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harjoitelkaa niitä parturitaitojanne jollain muulla kuin kaikista vaikeiten leikattavalla osalla eli pienen otsatukalla! terv. Parturi-kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hunaja:..Vie pikkutyttösi parturille, niin sillä se selviää! Itselläni on otsatukka ja kerran yritin sitä leikata peilin edessä mutta persiille meni elikkäs vinoon vaikka näin ihan suoraan peilistä kaiken. Siis parturin käsiin kannattaa luottaa etuhiuksien leikkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harjoitelkaa niitä parturitaitojanne jollain muulla kuin kaikista vaikeiten leikattavalla osalla eli pienen otsatukalla! terv. Parturi-kampaaja
hyvin mulla on ainakin mennyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harjoitelkaa niitä parturitaitojanne jollain muulla kuin kaikista vaikeiten leikattavalla osalla eli pienen otsatukalla! terv. Parturi-kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harjoitelkaa niitä parturitaitojanne jollain muulla kuin kaikista vaikeiten leikattavalla osalla eli pienen otsatukalla! terv. Parturi-kampaaja
Mä en vaan viittis maksaa 10 minuutin hommasta 15 euroa, jonka joutuu tehdä kuukauden välein. Eri asia sit kun tyttö vähän kasvaa ja on oikeesti väliä miltä tukka näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja v:http://vuodatus-media-2.web-effect.net/g/1695/65395.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja katalin:parasta on vaan kasvattaa pitkäkspinnillä sivulle tai ranskis päähän ni ei oo silmillä
![]()