miten leikataan hiuksiin sellanen "rikottu" latva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veitsellä joo, mutta se ei ole mikään kokkiveitsi tai edes sellanen perinteinen partaveitsi. Tarkemmin en sitä osaa kuvata. Mutta vaikka teillä sellainen olisi niin se ei kaiketikkaan ole kovinkaan helppo käyttää, ainakin päätellen siitä kuinka harva kampaajakaan sitä käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Veitsellä joo, mutta se ei ole mikään kokkiveitsi tai edes sellanen perinteinen partaveitsi. Tarkemmin en sitä osaa kuvata. Mutta vaikka teillä sellainen olisi niin se ei kaiketikkaan ole kovinkaan helppo käyttää, ainakin päätellen siitä kuinka harva kampaajakaan sitä käyttää.

Mä leikkaan aina partaveitsellä :D Mutta en suosittelis ihan ite kokeileen..ei se helppoo oo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:

Mulla on semmonen, enkä kovin hankalaksi ole sitä kokenu, paitsi jos ei juuri lyhennä (ei saa kunnon otetta).

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ok. Taidan kävellä huomenna parturiin. Ei varman kerkee huimia summia maksaa sellanen nipsaus :)
Thanks anyway teille.

no siis se on se normaali mallin leikkauksen hinta. ei oo ajasta kiinni vaan siitä mitä tehdään

laitas pää alaspäin, kampaa suoraks, kostuta, hiuksiin kun tulee sellanen "kolmion" tapainen latvaosaan kun roikotat niitä lattiaa kohti, siitä kun leikkaat latvasta mitattuna 2-5cm ainakin niin tulee kerroksittain... leikkaan silleen iteltäkin ja olen käynyt koulun...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
laitas pää alaspäin, kampaa suoraks, kostuta, hiuksiin kun tulee sellanen "kolmion" tapainen latvaosaan kun roikotat niitä lattiaa kohti, siitä kun leikkaat latvasta mitattuna 2-5cm ainakin niin tulee kerroksittain... leikkaan silleen iteltäkin ja olen käynyt koulun...

Wau! Pitääkö se leikata sen kolmion mallin suuntasesti kuitenkin?

pitää muuten olla paksu tukka, että näyttää hyvältä semmonen rikottu latva. voi sen iteki saksilla muuten leikata, ku ottaa sormien väliin hiuksia ja leikkaa sahalaidaksi (enpäs osaa selittää)

mä en ole käynyt moneen vuoteen parturissa, leikkaan aina ite, mulla on emomaiset hiukset (varmaan kaikki tietää) jos ei nii kattokaa netistä, mä ainakii leikkaan aluksi saksilla kerroksia ja sitten rikon ne PARTAHÖYLÄLLÄ! vai terä mikä lie,,,

Alkuperäinen kirjoittaja Deku:
mä en ole käynyt moneen vuoteen parturissa, leikkaan aina ite, mulla on emomaiset hiukset (varmaan kaikki tietää) jos ei nii kattokaa netistä, mä ainakii leikkaan aluksi saksilla kerroksia ja sitten rikon ne PARTAHÖYLÄLLÄ! vai terä mikä lie,,,

mikä emomainen?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
jos ette itte kuitenkaan alkais tekee sitä :D
parturiin siitä leikkauttamaan revityks niin ei tuu kynityn näköseks ;)

No ei ne kyllä parturissa ole koskaan saanut toivottua jälkeä, ihan päin v:tä ovat leikanneet kun olen sanonut että todella revityt.

Mä teen samoin. Mulla myös sellaiset emo-hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja se:

mikä emomainen?

Emomaiset hiukset kato googlesta, Emo guy tai Emo boy tai vastaavaa...

Silleen kanssa onnistuu pitkiin hiuksiin, että nostaa niskasta alkaen ohut kerros kerrallaan kohtisuoraan ylös hiukset, ja leikkaa kaikki siihen samaan pituuteen kuin ne ihan alimmat hiukset, Kun hiukset valuvat takaisin alas, saat kerrostetun leikkauksen. Jos taas haluat vain lievää porrastusta, leikkaa hiukset vetämällä ne n.90 asteen kulmassa ulos päästä ennen leikkaamista, eli ei perinteisesti alas päin hiuksia kampaamalla.

Yhteistyössä