mistä tiedän sopiiko päältä blondi musta alta mulle? kyse hiuksista siis...

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
haluisin nyt jtn.radikaalimpaa vaihtelua hiuksiin,pitkät on ja kerrostetut mut en halua lyhentää,ja aina mulla on ollut tumman ruskea/punaisen sävyjä,joskus 10v sitten oli kokonaan blondi.

mut nyt haluisin päältä blondit ja mustax alta...eikö se näkyiskin ihan hyvin ku on tosi kerrostetut hiukset..<?

mites sit kun mulla on etuhiukset,oisko ne blondit vai mustat?

Tiedätkö mistä ulkomailla tunnistaa suomalaisen naisen? niillä on juuri tuo sun kuvailema haisunäätä -look. Tuo hiusmuoti oli ja meni jo 2000-luvun alussa... Tee siis palvelus.. älä ainakaan värjää tuolla tavalla hiuksiasi! Eikä palkkiraitoja myöskään!katso millaisia leikkauksia ja värejä on julkkiksilla.. Ota niistä mallia. He kun käyvät hiussalongeissa, jossa ollaan perillä tämän hetken hiusmuodista..

No jos haluat näyttää juntilta, niin anna mennä. Tuo radikaali kaksivärivärjäys oli muotia joskus kaaauan sitten. Eikä sillä muodikkuudella niinkään väliä, mutta se on vaan todella epäsiistin ja typerän näköinen..

Mulla on, ja itse rakastan hiuksiani. Tosin päälliosa on blondi ihan luonnostaan, tehostettu vain kauniin sävyisillä raidoilla. Ei olei siis mikään luonnoton vetyperoksidi-valkaisu siinä, josta tumma juurikasvu "mukavasti" näkyisi.

Yhteistyössä