Hiusmalli apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mulla on nyt onkelma..Mulla on lähes aina ollut vaaleat pitkät hiukset ja olen kyllästynyt.En kyllä nytkään suostu leikkaamaan lyhyeksi,mut mikä malli/tyyli/väri mulle vois sopia?

Itse mietin et jos vetäis alta ihan mustat tai tumman ruskeat(siis edestä taakse asti,mut vain alta)ja päältä ihan blondit/valkoiset.Ja leikkauttaisin otsatukan.Semmonen suht tasaisen hivenen kulmien yläpuolelle..

Mut sit taas toisaalta mietin jotain punertavan sävyjä..Punaista ja vaaleaa ihan sekaisin..mahd.oranssia,mut kuitenkin se otsatukka..Kait mulle sopis otsis?Sais ainakin tota rumaa otsaa vähän piiloon ja näyttäis kenties nuoremmalta? :whistle:

Mut siis väri?Mikä?Mielipiteitä?

En nyt pysty laittaa kuvaa tänne,mut galtsusta löytyy jotain:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Janzu-83

Kiitos jos joku vaivautuu! =)

Noita tummat alta vaaleat päältä malleja on nyt aika monella. Voisi olla mukavan pirteä, jos kokeilisit jotain vaaleiden kanssa kuparin tai punaisen värisiä raitoja tai sitten niin että punainen alta ja vaalea päältä :)

Nuo punaiset raidat kuulostaa pirteille, taitaa olla ihan muotiakin maailmalla;) Sitten leikkaat sen otsiksen, ja lyhennät hiukset tuohon vähän leuan alapuolelle. Johan tulis uusi ilme:) Tarvittaessa niitä hiuksia vois vähän leikata kerroksittain, kyllä se kampaaja varmasti tietää miten kantsii laittaa.

Itse lähtisin pehmentämään tuota blondia, eli vähän muita sävyjä mukaan vaalean ruskeaa, kultaa mahdollisesti jotain punaiseen vivahtavaa. Jos nykyhetken trendejä ajettelee niin tuo alta tumma päältä blondi alkaa pikkuhiljaa olla menossa. Nyt on enemmän pehmeät sävyt, ja erilaiset vivahteet muodissa kuin rajut kontrastit. Jos epäröit otsatukan kanssa pyydä kampaajaa leikkaamaan rikottu otsis, joka on mahdollista vetää sivulle ja näin ollen nopemapi kasvattaa poiskin.

Yhteistyössä