osaankohan selittää asiaani... hiuksista kyse kuitenkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
katselin galleriassa yhden tutun tutun kuvia jolla oli aivan ihanat hiukset,saman mittaset ja malliset kun mulla,mut ei tällanen "silee kypärä" vaan sellanen pehko ja vähän "rastamainen"
siis en osaa selittää :ashamed:
mua ärsyttää nää mun hiukset ihan kamalasti ja tykästyin sen tytön hiuksiin,mut en tajuu miten ne on sellaset,enkä viitsi toisen kuvia tänne linkitellä kun ei edes tunneta tai mitää :ashamed:

ei kiitos :D
noi on niinkun tollaset pörröset ja tulee joku peikkotyttö mieleen,mut ei kuitenka sellaset tupeeratun näköset... voi jessus mun selityksiä,kysyn huomena tutulta joka on tän likan tuttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ei kiitos :D
noi on niinkun tollaset pörröset ja tulee joku peikkotyttö mieleen,mut ei kuitenka sellaset tupeeratun näköset... voi jessus mun selityksiä,kysyn huomena tutulta joka on tän likan tuttu :D

ja eikö jollain sokeri vedellä...vai suola..? saanu tehtyä kotikutosia rastoja? googletappa nii löytyy =) ja niistä tule oikeesti kivat,mun kaverilla oli joskus!

mulla on ollut kotitekoiset rastat teininä. Otettiin tuppo hiuksia kateen.niin paksun kun haluu yhestä suiposta ja jakaa sen kahteen osaan ja nostaa hiuksia ylös. jaka taas kahteen osaan ja nostaa,jakaa,nostaa niin kauan että kokko hius rastana. sitten uus tuppo hiksia. ja vahata kannattaa eittei aukea .

Mut joo mäkin haluisin hiuksiini tuuheuta mutta että näyttäis sileiltä.
laita se irc kuva tänne vaan.Kehun mielessä olisit sen laittamassa.

lähinnä noita latvoja mietin... mul on aivan presiis sama malli hiuksissa nyt,mut mun hiukset on sellaset sileet ja jos ne tupeeraa niin näytän siltä ku olisin saanu sähköiskun :laugh:

ja yleensä laitan niin et kosteisiin hiuksiin muotovaahto,pää alaspäin ja fööniä peliin,sit joko käsin tai harjaamalla niit "pörrötän" mut ei oo kyl tonnepäinkään :ashamed:

ai ja kappas,toi linkkihän heitti etusivulle? vaik kopsasin kyl yhden tietyn kuvan osotteen :/
mut jos nyt kukaan enää muistaa,niin ne punaset hiukset siis.. :ashamed:
mut bygones :)

en usko,ainakaa vanhemmista kuvista päätellen.. ehkä mä vaan reenaan ja reenaan ja jonain päivänä onnistun :D
kyse ei siis oo pörröpörrötukasta,vaan sellasesta... hmm.. "karheen" näkösestä ja "rastamaisesta",en osaa selittää.. :ashamed:
ja nyt painun petiin :wave:

Yhteistyössä