Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 15:21 kiiks kirjoitti:Yhteiset rahat=yhteinen tili, yhteiset velat. Yhdessä maksetaan laskut ja ostokset ja tietysti yhdessä ollaan koko ajan rahattomia... =)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 07:35 mirena04 kirjoitti:Meillä on yhteiset rahat, se maksaa kellä on rahaa. Ja mieheni maksaa jopa minun lasteni menoja! (mitä jotkut täälläkin on paheksuneet...) Johan tässä pitäis palkata kirjanpitäjä jos pitäis alkaa laskuja jakaa puoliksi, tai ruokakuluja sun muuta... Ns. omiin juttuihin ei tarvitse säästää tai käyttää omalta tililtä, jos minä vaikka haluan kampaajalle, niin voin käyttää siihen myös miehen tiliä =)
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 21:00 Vieras kirjoitti:Huonosti sujuu meillä.Molemmilla omat rahat, mutta laskut maksamme puoliksi vaikka tuloerot ovat HUIMAT ja näin ollen minunkin rahoja menee miehen lapsiin!
Lapset siis paljon meillä ja se kyllä menoissa näkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 22:38 höh kirjoitti:Jos koet, ettei sinun tehtävä ole kustantaa miehen lapsista aiheutuvia kuluja, niin systeemiä pitää muuttaa.. eikä pitäisi ottaa miestä jolla on lapsia toisen kanssa tehtynä, koska tämmöstä se sitten on.
Peesaten, ja sitä edelliseen kirjoittajaan viitaten: harvempi niitä miehiä OTTAA, kyllä se on aika pitkälti se rakkaus joka suhteita määrittelee. Ja jos sattuu ennestään lapsia olemaan niin sitten on, tiettyyn ikään tullessa sitä huomaa että jos on lapseton/naimaton yms niin sitten on kyllä jo jotain vikaa koko henkilössä. Aika harva nelikymppinen löytää 'koskemattoman'.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 13:30 häh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 22:38 höh kirjoitti:Jos koet, ettei sinun tehtävä ole kustantaa miehen lapsista aiheutuvia kuluja, niin systeemiä pitää muuttaa.. eikä pitäisi ottaa miestä jolla on lapsia toisen kanssa tehtynä, koska tämmöstä se sitten on.
Mitenkään en voi käsittää tätä aihetta ja sen aiheuttamaa mustavalkoisuutta ihmisten asenteissa.
Eikai kenenkään velvollisuus ole elättää toisen lapsia? Varsinkaan jos lapset eivät edes asu saman katon alla, vaan esim äitinsä luona, ja ainoastaan vierailevat isin ja uuden puolison luona...
Eikä pitäisi tuon "miehen ottamisenkaan" suhteen asian olla ihan noin mustavalkoinen. Vaikka aloittaisi seurustelun ja yhteiselämän miehen kanssa, jolla on lapsia, en minä ainakaan suostuisi omasta pussistani lasten menoja maksamaan. Ellei kyse olisi jostain satunnaisesta, esim jokin lahja, karkkia, huvipuistolippu tms. Mutta että elättämään...ehei!
Asia tietenkin muuttuisi siinä vaiheessa, jos lapsi muuttaisi samaan kotiin. Muttei täysin minun vastuulleni vielä siinäkään tilanteessa. Enhän minä niitä lapsilisiä ja elatusrahojakaan silloin saisi.
Päivänselvää, eikö totta! =)