Turbojurpo Aktiivinen jäsen 09.10.2008 16 765 16 38 18.05.2010 #6 Karu totuus on se, että useimmat pystyvät koulujen jälkeen laskemaan vain nelilaskimen verran. Minultakin on jokin derivointi täysin hukassa. Jos töissä joutuu laskemaan enemmän, osaakin enemmän.
Karu totuus on se, että useimmat pystyvät koulujen jälkeen laskemaan vain nelilaskimen verran. Minultakin on jokin derivointi täysin hukassa. Jos töissä joutuu laskemaan enemmän, osaakin enemmän.