T
Turkilmas
Vieras
Olen koittanut lähes joka halvatun kuukausi elää säästeliäästi ja olla ostamatta turhuuksia. Silti kuukausittain menee halvimmillaan n.600? ruokakauppaan rahaa. Ja näitä kuukausia on todella harvassa, useimmiten menee lähemmäs tonni. Siihen sitten bensat ja laskut päälle... juu, en todellakaan osaa kuvitella että pärjättäis noin pienellä summalla. Tietty jos pakko olis, niin ei kait siinä muu auttaisi kuin pärjätä.
Ja meillä 2 aikuista, 2 lasta.
Ja meillä 2 aikuista, 2 lasta.