I
Iskeekö köyhyys
Vieras
Tulee tilapäinen köyhyys...
Perheessä 7-vuotias ja minä. Laskuihin tuona aikana menee :
Pakolliset: puhelin, netti, sähkö, autovakuutus, ym
Yhtiövastike 220
Sitten rahastot ja asuntolainan korko ( laina maksuvapailla) yht 100.
=loput ruokaan, bensaan, vaatteisiin, elämän pikku iloihin.
Mitä luulet kärsitäänkö nälkää vai aika OK noin ?
Perheessä 7-vuotias ja minä. Laskuihin tuona aikana menee :
Pakolliset: puhelin, netti, sähkö, autovakuutus, ym
Yhtiövastike 220
Sitten rahastot ja asuntolainan korko ( laina maksuvapailla) yht 100.
=loput ruokaan, bensaan, vaatteisiin, elämän pikku iloihin.
Mitä luulet kärsitäänkö nälkää vai aika OK noin ?