Pärjätäänköhän 5 kk 1100:lla eurolla /kuukauden budjetti ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iskeekö köyhyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iskeekö köyhyys

Vieras
Tulee tilapäinen köyhyys...
Perheessä 7-vuotias ja minä. Laskuihin tuona aikana menee :
Pakolliset: puhelin, netti, sähkö, autovakuutus, ym
Yhtiövastike 220
Sitten rahastot ja asuntolainan korko ( laina maksuvapailla) yht 100.
=loput ruokaan, bensaan, vaatteisiin, elämän pikku iloihin.

Mitä luulet kärsitäänkö nälkää vai aika OK noin ?
 
No äkkiä laskemalla ja todellisia kuluja tietämättä sulle jäis n. puolet ruokaan ym. kuluihin. Joten kyllä pärjäätte. Kai osaat itse laskea todelliset netti, puhelin ja vakuutuskulut kuukaudelle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No äkkiä laskemalla ja todellisia kuluja tietämättä sulle jäis n. puolet ruokaan ym. kuluihin. Joten kyllä pärjäätte. Kai osaat itse laskea todelliset netti, puhelin ja vakuutuskulut kuukaudelle?

Näin kans aattelin..Ja yritän olla tarkka ruoassa ja muissa hankinnoisa.
Lapsen synttärit ajoittuu tuohon aikaan, joten perinteisesti on talvivaaterahat saatu sitä kautta.
Ajattelin itsekin myydä kampetta kirpparilla, ym sit kun aikaa olisi.
 

Yhteistyössä