Pärjäiskö kuukauden 500?:lla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen koittanut lähes joka halvatun kuukausi elää säästeliäästi ja olla ostamatta turhuuksia. Silti kuukausittain menee halvimmillaan n.600? ruokakauppaan rahaa. Ja näitä kuukausia on todella harvassa, useimmiten menee lähemmäs tonni. Siihen sitten bensat ja laskut päälle... juu, en todellakaan osaa kuvitella että pärjättäis noin pienellä summalla. Tietty jos pakko olis, niin ei kait siinä muu auttaisi kuin pärjätä.

Ja meillä 2 aikuista, 2 lasta.
 
Aina kun jollain on rahat vähissä joku suosittelee kaiken tuoreen jättämistä ostamatta. Mä en ymmärrä miksi. Nytkin lähi S-marketissa on päärynät 0,70? kilo ja jäävuorisalaatti on tosi halpaa. Omenoita saa ilmaiseksi kun sanoo parille tutulle, että tekisi mieli. Aina on jollain tutulla tuttu joka hukkuu niihin.
 

Yhteistyössä