miten lasketaan johonkin summaan %??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karu totuus on se, että useimmat pystyvät koulujen jälkeen laskemaan vain nelilaskimen verran. Minultakin on jokin derivointi täysin hukassa. Jos töissä joutuu laskemaan enemmän, osaakin enemmän.
 

Yhteistyössä