Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No mä melkein ihmettelin, kun tästä ei eilen heti tullut tälläistä ketjua. Mutta mä kyllä veikkaan, että yksi syy tälle ketjun pituudelle on aloittajan nikki, jonkun toisen aloituksena tämä olisi varmaankin jäänyt paljon, paljon lyhyemmäksi.
Ai mä oon siis niinku niin IHQ et kaikki haluu vastata mulle :saint: |O :snotty: :headwall:
Mäkin kyllä ihmettelen, miksi Sörhikselle aina pakosta pitää aukoa päätä ihan vaan siksi, että se on Sörhis. Ilmeisesti aiheesta riippumatta.