Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mutta on näköjään palstalla tärkeysjärjestys kunnossa, kun tällaisesta viattomasta pikkujutusta nousee tällainen haloo. Ei voi kuin ihmetellä.
Eli parempi olisi ollut sanoa, että "oikeassa olet" tai olla hiljaa? Olisi tullut lyhyempi ketju, toivottavasti sitten et olisi ajatellut, että voi harmi, taaskaan kukaan ei vastaa minulle mitään =)
Ihan kuinka vaan :xmas: