Mitäs "tikuttajille" kuuluu?

Mulla nyt dpo 8... saa nähdä pääseekö itse testaamaan sitä toista testiä vai alkaako menkat loppuviikosta. Vähän outo olo kyllä ollut, sellaista pientä menkojen alkukivun tuntuista & painetta alavatsalla... ja ihan äärettömän ärtynyt olo ollut koko viikonlopun ilman syytä :headwall: Eilen tuli myös otettua kahden tunnin päikkärit (jota en ikinä tee)... Mielenkiinnolla katselen onko lievä kevätväsy iskenyt päälle vai onkohan syynä jokin muu (toivotaan!). Tai sitten vaan tuntee jotain mitä halausi tuntea raskaaksi haluamisen vuoksi... : / Jotenkaan ei haluaisi edes elätellä toiveita, ettei pettymys olisi niin kova jos menkat alkavat...

Ahava & Anyhope tiedän tunteen... mies oli pois kuvioista hymynaamaa seuraavana päivänä ja vaikka bongauspäivänä tapahtui harmitti se seuraava päivä silti... saati sitten kun ei ole mahista ollenkaan. Tsemppiä!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mun oli ihan pakko tulla kertomaan ...Nyt tuli =) siis mä ovuloin.Itse luovuin jo toivosta. Isännälle viestiin töihin että hymynaama tuli ja saa herättää ku tuloo töistä:hug: Mä onnistuun viimepäivinä sössimään nuolla tikuulla.Laitoin jopa vääripäin.Onneksi kuvaa ei voi tulkita väärin.
 
Aikkuk: siis raskausplussako? :)

Huh kuinka on jo huono olo! Kahden viikon päästä on varhaisultra. Siihen saakka varovaisen onnellinen ja toiveikas siitä, että kaikki on hyvin.

Paljon plussatuulia teille!

Pippinen rv 5+4
 
Onnea TK73!! Ja Aikkuk myös, jos kyse oli raskausplussasta :)

Täällä odotellaan yhä menkkoja, kp jo yli 40... En ole tainnut ovuloida tässä kierrossa ollenkaan, kun edellinen raskaustesti oli nega. :( Sain lääkäriltäni luvan aloittaa terot parin päivän päästä, jos ei menkkoja kuulu. Pääsepähän sitten uuteen kiertoon ja clomien avulla kasvattelemaan munasoluja. Niin, ja testailemaan hymynaamaa :)
 
Ihanaa!!! Onnittelut TK73! =) Ihanaa lukea kun jo näin monella tullut positiivinen tulos!!! Upeeta!

Itsellä menossa jännät päivät, alkaako menkat vai ei (nyt dpo 11). Toive korkeella, mutta pelko syvällä ja yritys olla realistinen, ettei se näin pian voi olla... Vatsaa kipistellyt menkamaisesti kohta viikon ajoittain, etenkin oikean munasarjan kohdalta, rinnat ei kyllä yhtään kipeinä... Onko teillä plussanneilla / aiemmin odottaneilla ollut jotain tällaista ennen plussan saamista? Kuinka pian teille on tullut pahoinvointi? Lauantai aamuun ajattelin odottaa tikutuksen kanssa, jos mitään ei ennen sitä ilmaannu... :$
 
Mulla oli jo viikko ennen plussaa menkkakipujen tyylisiä kipuja niin vatsassa kuin selässäkin, kuvotusta,palelua,väsymystä oireita mitä koskaan ennen ei ole ollut. Plussan jälkeen tuli kauhea pissarumba öisin,nenä tukossa,vatsaa repii edelleen ja rinnat ovat käsittämättömän arat iltaisin. Taisin itse jo tietää oireiden perusteella olevani raskaana mutta pakkohan se oli testillä varmistaa kun neljäs lapsi tulossa ja yrityskertoja takana vain tämä kierto eli ikäni huomioiden en uskonut sen onnistuvan näin nopsaan.
 
Hurjasti Onnea plussanneille!! :)

Minä täällä odottelen että menkat alkaisi.. Nyt kp40 ja negaahan tuo testi näytti pari päivää sitten. Eli ilmeisesti on myös minulla jäänyt ovulaatio väliin tässä kuussa.. Raskausoireita olen itselleni kyllä kuvitellut tasaisesti jo kolmatta viikkoa mm. pistelyä alavatsassa, pahoinvointia, menkkamaista kipua, rintojen kasvua(?) ja arkuutta ym. Negatestin myötä on tosin nuokin "oireet" jo alkaneet hävitä, olivat ilmesisimminkin mielikuvituksen tuotetta. Nyt kun vain alkaisi uusi kierto niin pääsisi jatkamaan yritystä.
 
Onnea teille kaikille plussanneille!!! :flower:

Minulla tuli edellinen kierto pitkä, 49vrk ja menkat alkoivat odotetusti tasan kahden viikon päästä ovulatiosta. Hymynaaman aikoihin harjoiteltiin kovasti mutta tärppi ei käynyt... Ennätin jo vähän toivoa elätellä mutta takaraivossa silti pieni ääni sanoi, että tulen pettymään. Nyt siis kp6 ja odottelen taas tikuttelemaan pääsyä.

Minulla oli raskautumiskierrossa ihan samanlaiset tuntemukset kuin normaalistikin, kaikki menkkajuilinnat ym, ainoastaan tissit olivat kipeät. Nekin oikeastaan vasta plussauksen aikoihin alkoivat vasta kipeytyä. Moni kuitenkin sanoo jälkeenpäin että ovulaation jälkeen ensimmäiset raskausoireet tulivat muttei niitä aluksi niiksi tajunnut.
 
Onnnea TK73 :flower: Uskomatonta miten porukka tulee raskaaksi =) Nyt vaan ku me loputki saataas tärppäämään.Olis aika uskomatonta jos kaikki saisivat raskauden onnistumaan "clearblue" :n avulla..Nuota tikkuja voi suositella, koska ainakaan itsellä päiviä laskemalle ovulaatio EI osu kohdale?Itse en edes raskaustesti pakkausta oo "uskaltanu" avata.
 
Dea
Ihanaa kyllä lukea näitä hyviä uutisia! :) Jospa sitä itsekin kohta pääsisi plussanneiden kasvavaan joukkoon... Täällä menossa dpo 10 ja malttamattomana odottelen ensi viikkoa kun menkkojen pitäisi tulla/jäädä tulematta ;) Vähän on sellainen kutina, että olisko se NYT tärpännyt... Voi kun pääsis jo testaamaan! :)
 
Onnea TK73!

Mä muistelen et oli jotain vihlontaa alavatsassa ennen plussaa. Mut tosin saman tyyppisiä taisi olla negakierrossakin. Repäisykivut alkoi ennen plussaa jo ja pientä kuvotusta oli myös. Nyt on rv 6+1 ja päässyt halailemaan vessanpönttöä!
 
Höh... "oireet" hävisi perjantaina ja sunnuntai toi menkat mukanaan (dpo 14)... :( Testaamaan en päässyt kun ajattelin odottaa dpo 16 varoiksi. Mekat oli myöhässä normaalista hiukan... Kurja fiilis sillä hetkellä kun ehti jo toivoa, mutta nyt vaan uutta hymynaamaa metsästämään! :)
 
Tsemppiä kaikille edelleen, toivottavasti saadaan lisää plussanneita! Ja ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikkei heti tulisikaan "raskaana"-tekstiä, itse en saanut testiin ollenkaan näkyviin raskaana 1-2 -tekstiä vaan suoraan sitten (2 viikkoa siitä milloin menkkojen olisi pitänyt alkaa) raskaana 2-3. Testasin viikon päästä, sitten 1,5, päästä ja kahden viikon päästä. Jokaisella kun raskaushormoonin määrä virtsassa raskauden alkuvaiheessa on erilainen. Plussatuulia kaikille!!!!
 
Aamulla testiin saatu raskaana 2-3!! :heart: ilmeisesti en ainakaan ihan täysin noita oireita keksinyt.. ja tarkennettakoon vielä, että aiempi nega tuli liuskatestistä, joka oli jäänyt aiemmilta testikerroilta (enkä tajunnut kokeilla cb testiä kun niin selvästä negasta harmistuin) Melko varovaisesti vielä suhtaudun asiaan, mutta toivon koko sydämestäni että pieni pysyisi matkassa tammikuulle asti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippinen
Onnea Vauvahaaveilija!!

Täällä popsitaan teroluteja, jotta menkat saisi tulemaan ja pääsisi uuteen kiertoon. Kieropäiviä en ole enää edes laskenut, taidetaan mennä jo yli 50ssä... No, mulla on enää 2 terolutia jäljellä, joten toivon mukaan menkat tulee alkuviikosta. Sitten saan aloittaa clomit, joilla esikoinenkin tuli :)
 
onnea raskausplussasta vauvahaaveilija86 :) Mulla oli sama juttu plussakierrossa, että mietin olenko edes ovuloinut ollenkaan, kun ei ollut "sellainen olo", mutta nähtävästi olin, koska testiin tuli "raskaana"!

onpas meitä plussanneita jo monta!
Plussatuulia lopuillekin!
 
Dea
Tänään aamulla testailin ja tikkuun tuli teksti "raskaana 2-3"! :D Ihan käsittämätöntä! Mä olen RASKAANA! Vaikka eilenkin oli ihan sellainen tunne, että jahas, menkat alkaa huomenna... (ja itse asiassa vieläkin tuntuu siltä...) Mutta niin se vaan näytti positiivista! Toivottavasti pysyy myös matkassa sen 9 kk... Ihan epätodellinen olo nyt =)
 
  • Tykkää
Reactions: SummerDreams

Yhteistyössä