Mitä muka teemme väärin?

  • Viestiketjun aloittaja laiska äiti :(
  • Ensimmäinen viesti
ei voi olla totta
Sinä tarvit lepoa...!Luuletko kuule ettei muut äidit lepoa tarvitsisi?Ja minä kannatan virikehoitoa todellakin ja minusta on hyvä että lapsi sellaisessa on jos äiti ei jaksa tai niitä kavereita ole mutta minusta virikehoito on sitä että lapsi on vaikka kolmena päivänä siellä hoidossa ja loppupäivät kotona äidin ja vauvan kanssa ja satunaisesti vaikka mummolassa.En voi oikeesti kun ihmetellä tuota sun ajatuksen juoksua.
 
etkö voisi vähentää lapsen hoitopäiviä. nuo pitkiä hetkiä vielä 3v:lle eli oliko mahista esim. kolmena päivänä viikossa tuo 9-16 , jos kerran opäikkärille matkaa... niin saisi pieni tutustua myös sisarukseensa ja nauttia kiireettömistä kotipäivistä kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole provo ja mielestäni on aika outoa, jotta tapauksemme olisi niin erikoinen että sitä pidetään provona! Ja toki rakastan esikoistani! Kun olemme yhdessä olemme sen ajan täysillä. Minä siis leikin hänen kanssaan, pelaan ja käymme me perheen keskenkin esim. uimassa! Ja me ihmiset olemme erilaisia, minä väsyn jopa noista 2-3 heräämisestä yöaikaan. Minä tarvitsen paljon unta ja lepoa. Ja kuten kerroin on lapsen mummolassa käynti myös mummolle "terapiaa". Hän on viikot yksin kotona ja mielellään ottaa meidän touhukkaan tyttömme viikonloppuisin :)

Alan epäillä, että osan vastauksissa piilee kateuden siemen...., Olenko väärässä?
Voisitko vielä kertoa onko joku syy miksi mummo ei voisi ottaa lasta viikolla hoitoon? =)
 

Yhteistyössä