Mitä lastennimiä inhoatte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja töts:
Olenpas viissiin osannut valita oikein kauniin nimen lapselleni, kun ei yhtään kolmesta nimestä löydy täältä!! Vaikkakin lapseni ensimmäinen nimi herättää pahennusta ala-asteikäisten parissa, ei näköjään täällä.


Sanoppa mikän täällä ei pahennusta herättäisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja töts:
Olenpas viissiin osannut valita oikein kauniin nimen lapselleni, kun ei yhtään kolmesta nimestä löydy täältä!! Vaikkakin lapseni ensimmäinen nimi herättää pahennusta ala-asteikäisten parissa, ei näköjään täällä.


Sanoppa mikän täällä ei pahennusta herättäisi?
IHAN kaikki,ikinä palstalaiset ei ole samaa mieltä asiasta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja EI IKINÄ:
JAMI, JESSE, JONNA, JEMINA
Jemina on täällä palstalla parjatuista J-nimistä ainut josta pidän tosissaan :)
Mä en taas tykkää,kun siitä tulee mieleen ählämiprinsessa :(
Olipa rumasti sanottu :( Jemina, Jessica, Pricilla, Vanessa jne on muuten hurjan yleisiä romanityttöjen nimiä
No mulle ei ole tullut manneissa yhtään ton nimistä vastaan,tosin en oikein kaveeraa heikäläisten kanssa :LOL: :x
Törkee juntti:x
Jaa ja mitäköhän te sitten olette,mun mielestä on myös junttia haukkua kenenkään nimeä :xmas:
Minä en ole palstalla IKINÄ haukkunut kenenkään nimeä. Silti sinun kommentti oli tökerö, mauton, juntti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja EI IKINÄ:
JAMI, JESSE, JONNA, JEMINA
Jemina on täällä palstalla parjatuista J-nimistä ainut josta pidän tosissaan :)
Mä en taas tykkää,kun siitä tulee mieleen ählämiprinsessa :(
Olipa rumasti sanottu :( Jemina, Jessica, Pricilla, Vanessa jne on muuten hurjan yleisiä romanityttöjen nimiä
No mulle ei ole tullut manneissa yhtään ton nimistä vastaan,tosin en oikein kaveeraa heikäläisten kanssa :LOL: :x
Törkee juntti:x
Jaa ja mitäköhän te sitten olette,mun mielestä on myös junttia haukkua kenenkään nimeä :xmas:
Minä en ole palstalla IKINÄ haukkunut kenenkään nimeä. Silti sinun kommentti oli tökerö, mauton, juntti.
Meitä juntteja on sitten monta täällä palstalla,onneksi en ole yksin :D
 
inhokki
Mä en varsinaisesti inhoa mitään nimeä sen nimen vuoksi vaan sen mielikuvan vuoksi joka siitä nimestä tulee.
Eli on muutamia nimiä joiden kantajat ovat saaneet sen nimen liattua mielessäni enkä koskaan antaisi kyseistä nimeä lapselleni.
Esim. Henna, Seija ja Sami
 
hmmnn
Mä en ikinä laittaisi lapselleni sellaisia nimiä kuin Mika, Juuso, Nooke, Katri, Hanna, Karoliina, Heidi tai Marjukka. Itse nimissähän ei mielestäni ole mitään vikaa, kyse on ihmisistä, joita olen tuntenut noiden nimien takana.
 
jahans
Joko luin ketjun huonosti tai sitten en tosiaan löytänyt tyttäreni nimeä teilattuna. Melkeinpä kaikki muut tutut mukulat löytyi. No mutta sanokaa ny ihan rehellisesti onko nimi Rebekka ihan kauhean kamala. Sukunimemme ei perussuomalainen eikä mikään väliviiva hirviö. Ja en loukkaannu haukuista. Itse en osaa varsinaisesti vihata mitään nimeä, vaikken omalle lapselleni laittaisi mitään vuoden suosituinta nimeä kuitenkaan..
 
Erään c-nimen omaavan lapsen äiti
Kun näitä c-kirjaimen omaavia nimiä nyt haukutaan hienosteluksi.... Kaikilla ei ole umpisuomalaista sukunimeä, joten ehkäpä c-kirjoitusasu sopii paremmin kuin k-.

En ole koskaan selittänyt, että lapsemme nimi on ..... , ceellä. Viralliset tahot tietävät miten nimi kirjoitetaan, muiden kirjoitustavasta ja mielipiteestä en piittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmnn:
Mä en ikinä laittaisi lapselleni sellaisia nimiä kuin Mika, Juuso, Nooke, Katri, Hanna, Karoliina, Heidi tai Marjukka. Itse nimissähän ei mielestäni ole mitään vikaa, kyse on ihmisistä, joita olen tuntenut noiden nimien takana.
Haa,me tunnetaan varmaan sama Nooke :D
 
Miten kukaan voi oikeasti suuttua täällä siitä, että oman kulta-mussukan nimi ei olekaan kaikkien maailman ihmisten mielestä juuri se ainoa ja niiiiin ihana :eek:

Mun oma nimi löytyy listalta, samoin kuopuksen eka nimi ja esikoisen eka ja toinen nimi :D Pitäiskö mun nyt pahoittaa mieleni :eek: Kauheetahan se olis, jos kaikki muutkin mammat olis antanut pojilleen samat nimet kuin meidän pojilla on! Ne kun on ne ainoat oikeat ja ihanat, muut on ihan hirveitä ;)
 

Yhteistyössä