mitä kaikkea olet tänään suuhusi laittanut?pituus ja paino?

  • Viestiketjun aloittaja ruoka
  • Ensimmäinen viesti
mannu
170cm/108kg

Vettä
Jauhelihakeittoa 1,5 dl
2 digestivekeksiä
1/2 viipale tummaa leipää jonka päällä oli becel margar.,1/2 siivu edam juustoa, 1/2 paistettu kananmuna, salaatinlehti, kurkkua ja tomaattia.
Light limua n. 5 dl
ProFeel cottifrutista 2/3 osaa


 
vieras
158/ 79

Kalakeittoa, mustikkakiisseliä, appelsiini jogurtti, lihapiirakka!!, sipulinäkkileipää, karpalomehua ja laatikollisen mynthoneita, 2 riviä marabou suklaata.. kaloreita tuli taas varmaan miljoona.
 
tänään ei mennyt laihis ihan putkeen:)
164 cm/ 68 kg

- aamulla 2 ruisleipäviipaletta kevytjuustolla + kuppi kahvia
- lounaaksi linssikeittoa
-välipalaksi puolikas ruisleipäviipale
-illalla alkupala + pääruoka + jälkiruoka ravintolassa, mies halusi viedä...
-yöpalaksi pensasmustikoita + mansikoita, ehkä desi maustamatonta rasvatonta jogurttia
 
Varmaan puoli pellillistä mokkapaloja ja kourallinen karkkia. 3 ruisleipää voileipäpikkelsillä, juustolla ja voilla, yhden tavallisen ruisleivän margariinin kanssa, 2 vaaleaa leipää, kerma-broileri-riisivuokaa lautasellinen (äiti pakotti syömään lihaa, vaikka yritin vakuutella toisin), puuroa, kookoskasvishöystöä lautasellinen ja varmaan 10 kuppia kahvia, sisuja puoli paketillista ja puoli rasiaa viinirypäleitä... RÖYH

Pituus 158, paino 52 kg
 
vieras
165 cm 56 kg
Aamulla yhden palan paahtoleipää voilla. Kahvia.
Lounaaksi söin sulatejuustoleivän ja kahvia.
Omena.
Iltaruuaksi pastaa ja jauhelihakastiketta puoli lautasellista.
Iltapalaksi yksi iso tuore sämpylä voilla. Rusinoita.
Muutama kuppi kahvia päivän mittaan.
 
162/73
Lasagnea, salaattia, kolme ruisleipäpalaa, päällä rasvaa, juustoa ja tomaattia, pikkupizza (tonnikala+kasvis), sipsejä pari kourallista, yksi kasvistortilla, pätkis, mehujää, pehmis.

Huh kun ei meinaa muistaa kun oon vaan syönyt ja syönyt. Olen saattanut syödä muutakin, mutta nyt ei tule mieleen.
 
162/73
Alkuperäinen kirjoittaja 162/73:
Lasagnea, salaattia, kolme ruisleipäpalaa, päällä rasvaa, juustoa ja tomaattia, pikkupizza (tonnikala+kasvis), sipsejä pari kourallista, yksi kasvistortilla, pätkis, mehujää, pehmis.

Huh kun ei meinaa muistaa kun oon vaan syönyt ja syönyt. Olen saattanut syödä muutakin, mutta nyt ei tule mieleen.
Ja heti tuli mieleen lisää. Eli lisäksi vielä kaksi ruisleipäpalaa eli tänään yhteensä viisi ruisleipäpalaa. Juomana vesi ja pepsi max, yksi lasi mehua. Voin ihan tunnustaa, että olen lihava ja syön PAAALJON!
 
vieras
Aamulla 2 sämpylää
välipala: hevishot
päivällä:makkarakastiketta+makaroonia
illalla: 2 palaa leipää

Niin ja kahvia ja vettä mennyt paljon =) Mä en yleensä syö kun yhden lämpimän aterian päivässä, oon joskus yrittä et söisin 2 mut ei onnistu!!

Niin ja tän hetkiset mitat 170/75
 
näin
eilisen:
kahvia+leipää pari siivua +vitskut
klo11 perunaa ja uunilohta+salaattia
klo.14 kahvi+leipä
klo.16 battery 450ml
klo17 kanaa ja riisiä+keitettyä kukkakaalta+salaattia
klo.20.30 iltapala leipää ja jukurttia

ja paino 62 pituus 167
 
155cm, painoa ihan liikaa ja raskaana. Tähän mennessä olen syönyt kupin kaakaota (veteen, van houtenista) ja puoli lautasellista puuroa voisilmällä. Loppupäivän ruokia en osaa edes ennustaa, riippuu ihan siitä tekeekö yhtään mitään mieli. Veikata voisin sen verran että saatan syödä banaanin ja ananasta ja jugurttia :D
 

Yhteistyössä