177cm 56kg Kahvia, teetä, juustonaksuja, luumujogurtti, viinirypäleitä.
Taimi 31.07.2010 #177 163 cm,54 kg ikä 21. Synnytyksestä 4kk,en imetä. -2 paahtoleipää -4 lasia maitoa -2 kuppia kahvia -2 palaa suklaakakkua -2 lasia fantaa -jauhelihakastiketta ja perunoita +kurkkua ja raejuustoa -3 nakkia
163 cm,54 kg ikä 21. Synnytyksestä 4kk,en imetä. -2 paahtoleipää -4 lasia maitoa -2 kuppia kahvia -2 palaa suklaakakkua -2 lasia fantaa -jauhelihakastiketta ja perunoita +kurkkua ja raejuustoa -3 nakkia
Hopping 31.07.2010 #178 162cm, 59kg 2 kuppia kahvia Tonnikala-caesarsalaattia parmesan-juustolla ja leipäkuutioilla 2 lasia maitoa Napolinpataa (täysjyväpastaa, jauhelihaa, kasviksia), italiansalaattia Carte Dor jäätelöä
162cm, 59kg 2 kuppia kahvia Tonnikala-caesarsalaattia parmesan-juustolla ja leipäkuutioilla 2 lasia maitoa Napolinpataa (täysjyväpastaa, jauhelihaa, kasviksia), italiansalaattia Carte Dor jäätelöä
Mrs Shillelagh 31.07.2010 #179 Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne: Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh: Voi, vaikka mitä, kaikkea en jaksa edes muistella. Ainakin pari säkillistä karkkia ja yhden jäätelön normaalin ruuan lisäksi. Normaali ruoka on siis lämmin ruoka, ja leipiä. Kiisseliäkin taisin vähän aamiaiseksi pistellä. Olen 175 cm pitkä ja painan 63 kiloa. Click to expand... Oletko ns. "läpipaskoja", vai minne se kaikki ruoka menee, kun noin hoikka olet? Click to expand... En mielestäni. Kyllä mä ihan selvästi lihonkin, kun syön enemmän. Mä vaan kulutan niin paljon, etten ehdi syödä niitä kaikkia kalorimääriä takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne: Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh: Voi, vaikka mitä, kaikkea en jaksa edes muistella. Ainakin pari säkillistä karkkia ja yhden jäätelön normaalin ruuan lisäksi. Normaali ruoka on siis lämmin ruoka, ja leipiä. Kiisseliäkin taisin vähän aamiaiseksi pistellä. Olen 175 cm pitkä ja painan 63 kiloa. Click to expand... Oletko ns. "läpipaskoja", vai minne se kaikki ruoka menee, kun noin hoikka olet? Click to expand... En mielestäni. Kyllä mä ihan selvästi lihonkin, kun syön enemmän. Mä vaan kulutan niin paljon, etten ehdi syödä niitä kaikkia kalorimääriä takaisin.