Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jonkun pitäis järjestää sauna illan missä olis alaston "poika 55-60". Kaikkien piiskattavana eli sais poika sitä itseään perjantaina, Lauvaantaina ja vielä Sun-
nuntaina puoli päivää. Ei tarvis täällä parkua, Anna mulle piiskaa. Kyllä se pojan nimi merkki on Strykpojke. Perse kunnolla punainen ja sen penis kunnolla runkattu monen ihmisen voimalla.
 
strykpojke
Jonkun pitäis järjestää sauna illan missä olis alaston "poika 55-60". Kaikkien piiskattavana eli sais poika sitä itseään perjantaina, Lauvaantaina ja vielä Sun-
nuntaina puoli päivää. Ei tarvis täällä parkua, Anna mulle piiskaa. Kyllä se pojan nimi merkki on Strykpojke. Perse kunnolla punainen ja sen penis kunnolla runkattu monen ihmisen voimalla.
Kiitos että mainitsi minun nimeni täällä!Se lämittää!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Jonkun pitäis järjestää sauna illan missä olis alaston "poika 55-60". Kaikkien piiskattavana eli sais poika sitä itseään perjantaina, Lauvaantaina ja vielä Sun-
nuntaina puoli päivää. Ei tarvis täällä parkua, Anna mulle piiskaa. Kyllä se pojan nimi merkki on Strykpojke. Perse kunnolla punainen ja sen penis kunnolla runkattu monen ihmisen voimalla.
Tuo olis minun onnellisen viikonloppu koko elämäni!Minä piiskaan ja runkaan minua samalla aikaan että tuo sopisi minulle erittäin hyvin!Minä tulin märkä heti kun oli lukenut tuo!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Katonaan nyt ketkä ovat kiinostuneen sun piiskaamisestasi sekä runkkaamisestasi
Ja jos on vain mahdollista ei vain miehiä sille reissulle. Joku jolla on vittu koipien
välissä mukaan. Ja mökin vuokraus jostaan korvesta sekä yhteys sinuun. Ja sovitaan päivä milloin tavataan ja mennään peräkkäin sinne korpeen. Sekä pistetään se "poika" naimaan sitä jolla on vittu koipien välissä. Ja annetaan sille vitsaa kun nussi huonosti sen likan tai naisen. Ja sitten sinne mökille sitä "poikaa"
huudattamaan. Ainut sääntö on perseen naiminen on sitten kielettyjen listalla.
Mutta "pojan" piiskaus ja runkkaaminen on ok. Tämän fantasijan kun sais ensi kesänä toteutettua olis moni siintä iloinen varmasti.
 
strykpojke
Katonaan nyt ketkä ovat kiinostuneen sun piiskaamisestasi sekä runkkaamisestasi
Ja jos on vain mahdollista ei vain miehiä sille reissulle. Joku jolla on vittu koipien
välissä mukaan. Ja mökin vuokraus jostaan korvesta sekä yhteys sinuun. Ja sovitaan päivä milloin tavataan ja mennään peräkkäin sinne korpeen. Sekä pistetään se "poika" naimaan sitä jolla on vittu koipien välissä. Ja annetaan sille vitsaa kun nussi huonosti sen likan tai naisen. Ja sitten sinne mökille sitä "poikaa"
huudattamaan. Ainut sääntö on perseen naiminen on sitten kielettyjen listalla.
Mutta "pojan" piiskaus ja runkkaaminen on ok. Tämän fantasijan kun sais ensi kesänä toteutettua olis moni siintä iloinen varmasti.
En oikein ymmärä mitä sinä tarkoitat kun ymmärän ainoastaan 70% suomenkieli mutta se tekee minulle vähän kiimainen ja se olisi kyllä varmasti mukava!Minä olen masokisti siis kaikki mitä saa minua tuntua minua alistettu ja nöyryytetty tekee minua kiimainen!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Katonaan nyt ketkä ovat kiinostuneen sun piiskaamisestasi sekä runkkaamisestasi
Ja jos on vain mahdollista ei vain miehiä sille reissulle. Joku jolla on vittu koipien
välissä mukaan. Ja mökin vuokraus jostaan korvesta sekä yhteys sinuun. Ja sovitaan päivä milloin tavataan ja mennään peräkkäin sinne korpeen. Sekä pistetään se "poika" naimaan sitä jolla on vittu koipien välissä. Ja annetaan sille vitsaa kun nussi huonosti sen likan tai naisen. Ja sitten sinne mökille sitä "poikaa"
huudattamaan. Ainut sääntö on perseen naiminen on sitten kielettyjen listalla.
Mutta "pojan" piiskaus ja runkkaaminen on ok. Tämän fantasijan kun sais ensi kesänä toteutettua olis moni siintä iloinen varmasti.
Minä haluaisin mielummin saada piiskaa naiselta ja haluan että se nainen muuttaa tänne asumaan että me saamme leikkiä usein,vaikka joka päivä!Ei perse kestää piiskaa joka päivä mutta voi piiskata reisien joka neljä puolella ja tiputtaa sulattu steariini ja muuta,sidota minua epämukava asento,käskeä minua kontata!
 
Viimeksi muokattu:
Isoa miestä
Mulla on fantasijani ollut jo monta vuotta isot miehet jotka jostain syystä hermostuvat minuun. Ja syynä on mun lapsuus kun miehet olivat pikku pojan mielestä jättiläisiä. Kun ne vain käskivät minua ja veljeäni me olimme heti ilman housuja ja tulossa heidän syliin piiskattavaksi. Mun isälläni oli tapana kun olimme kylässä jossakin näytellä meidän poikien munia heille. Ja se sai tehdä mulle sekä veljelleni mitä vain sille mieleen tuli. Ja munat paljaana se oli sille mieleen eikä me koskaan sitä siltä kieltäneet. Vaikka olimme jo rippikoulun käyneet niin meillä vain oli munat paljaana kun vain siltä käsky kävi meille pojille. Mutta jos joku oli meitä kiusannut isämme meni sinne kylä paikkaan antoi pojalle selkään joka oli meitä kiusannut. Ja välillä isämme hermostui myöskin pojan isälle ja sekin sai samaa lääkettä kuin poikansakin. Vain sillä erotuksella tietysti että pojalle takapuoli punaiseksi. Ja sen isälle kasvot hyvin hakatukseksi. Sen vuoksi moni pelkäsi meidän isäämme silloin 60-70 luvulla. Kun mun oveni taakse tuli Tony Halmeen näköinen tyyppi ja väitti mun poikani tehneen jotain. Minä kerroin sille
pojan onko mulla poika minkä niminen ja milloin saan sen tavata. Ukko vain katseli minua hetken. Eikö sulla ole lapsia sitten olleskaan. On mutta ne ovat vielä vauva ijässä eikä ne ole varmasti kellekkään mitään tehnyt. Tulet illemmalla uudestaan niin voin sen sulle vaikka todistaa. Ukko lähti tiehensä. Meidän 13w poika tuli huoneestaan isäni osaa muuten valehdella. Se ukko on leipuri ja minä varastin Villen kanssa sieltä Wiinereitä koko pussin ja poikani riisui itseltään alapään paljaaksi ja vaimoni antoi mulle vitsan. Sillä oli wiineri kourassa. Hyviä poika se sanoi sille.
 
Isosti HÄmmmmÄstynyt..
Ihjan käsittämätöntä!
mieheni on innostunut minun alusvaatteista. Ja ihan kääntäen... Jos minulla omasta mielestäni seksikkäät pikku stringit ja seksikkäät rintsikat, niin ei kiinnitä mitään huomiota niihin. Mutta annas olla kun on perusliivit leveillä mummo-olkaimilla ja -selkäosalla, ja piukeat shapehousut, niin johan on intoa???
Itse en tunne itseäni mitenkään seksikkääksi, mutta silloin mies on ihan "hurjana" :)))
olen oikeasti ymmälläni??????
 
M 32v
Minä haluan nähdä kun nuori tai jopa useampi nuori mies nai minun vaimoa.
Vaimo nauttii kun saa naida vieraan kanssa.
Muutaman kerran ollaan päästy tuollaiseen juttuun.
Eräällä nuorella miehellä oli todella iso se. Vaimo huusi useamman kerran sinä yönä.
Meni lopulta niin että mies sai naida paljaalla kun vaimoni sanoi ettei tunnu miltään. Alkoi tuntua kun mies työntyi ilman kumia niin vaimo alkoi voihkia.
Annoin pojalle potenssi pillerin ,jonka seurauksena pojalla oli koko illan kovana.
Vaimo oli ihmeissään ja kuiskutteli mulle että noi nuoret miehet ovat ihan älyttömiä naimaan.
Kerran kävin kuolemassa vaimolta siemennetyn pillun.
 
M 32v
Minä haluan nähdä kun nuori tai jopa useampi nuori mies nai minun vaimoa.
Vaimo nauttii kun saa naida vieraan kanssa.
Muutaman kerran ollaan päästy tuollaiseen juttuun.
Eräällä nuorella miehellä oli todella iso se. Vaimo huusi useamman kerran sinä yönä.
Meni lopulta niin että mies sai naida paljaalla kun vaimoni sanoi ettei tunnu miltään. Alkoi tuntua kun mies työntyi ilman kumia niin vaimo alkoi voihkia.
Annoin pojalle potenssi pillerin ,jonka seurauksena pojalla oli koko illan kovana.
Vaimo oli ihmeissään ja kuiskutteli mulle että noi nuoret miehet ovat ihan älyttömiä naimaan.
Kerran kävin kuolemassa vaimolta siemennetyn pillun.
 
vierailija
Alistaminen ja "daddy kink". Olisi niin kiihottavaa, että olis joku pienikokoinen tyttö joka kutsuis mua isäksi ja jota saisin alistaa. Ei kumminkaan mitään liian sadistista. Tavallaan, että alistaisin, puhuisin kiihottavasti, mutta töykeä en olisi.
 
vierailija
Fetissini on pienikokoinen thai-tyttö (aikuinen nainen jo) joka hieroo eturauhastani. Ei tee muuta, ei koske sukupuolielimeen, hieroo vaan hitaasti ja rauhallisesti. Hänen pieni kätensä on kokonaan sisällä. Nautinnollinen tunti.
 
ANA
Minä rakastan naisten uimapukuja. Sellaisia yksi osaisia uimapuku. Ei mitään bikinejä vaan uimapukuja. Monia vuosia olen kokenut suurta kiinnostusta uikkareita kohtaan. Olen sitten nähnyt niitä uimarannoilla, uimahalleissa, teeveessä tai netissä niin uikkarit on olleet todella kiinnostavia. Etenkin sellaiset uikkarit joita nais uimahyppääjät käyttävät ovat erittäin kiinnostavia. Ne rannalla tai uima-altaalla makoiluun tarkoitetut "muoti" uikkarit eivät kiinnosta niin paljoa. Bikineistä oikeastaan vain ala-osat kiinnostavat. Eli eniten pidän "urheilu" uikkareista. Tykkään käyttää uimapukua suihkussa, saunassa, kävely/pyöräily lenkillä ja ihan vaan kotona ollessani.
Minun tarinoita voi käydä lukemassa www.uimapukufetissi.com
 
Vierailija
Lämpiminä päivinä menen naapurikaupunkiin kuljeskelmaan hyvin lyhyessä ja ohuessa mekossa eikä mitään sen alla. Mekko on kukallinen, mutta hyvin näkyy kaikki läpi, jos arvaa katsoa.
 

Yhteistyössä