Minun fetissini on voimakkaat miehet, itse olen enmmän tavallinen mies. Haluan kuitenkin mitellä voimiani tuollaisen riskin juntturan kanssa ja hän nöyryyttää minua. Lievin muoto olisi esim. kuulan työntö, jonka hän voittaisi helposti. Vaikuttavampaa olisi hävitä hänelle käden väännössä tai painissa. Painissa riski mies pystyy monella tapaa nöyryyttämään heikompaansa.
Huippua olisi kuitenkin, jos tuollainen mies piiskaisi minut oikeasti ja väkisin. Ottaisi minulta housut alas ja antaisi notkeaa piiskaa paljaille pakaroille. Jos minä yhtään onnistuisin kiemurtelemaan huonoon asentoon, niin hän korjaisi hallintaotettaan ja taas jatkuisi vitsominen. Hän päästää minut ylös puhuttelun aikana, mutta kohta taas olisin rähmälläni hänen sylissään.
On mahtavaa, kun hän todistaa minun olevan täysin hänen vallassaan ja minä tietenkin ihailen häntä ja hänen voimiaan. Lihasvoima on minusta aina ollut jotenkin mystistä ja mielenkiintoista. Kaksi samankokoista ukkoa voivat olla voimiltaan toistensa vastakohdat. Oma arvioni on, että jos joku pystyy minut tuolla tavalla piiskaamaan, niin hänellä on tuplasti niin paljon voimaa kuin minulla.