Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edellisellä sivulla joku kysyi piiskauksesta. Minulla siinä kun toinen piiskaa minua on antautuminen toiselle. Eli alistetuksi tulemisen tunne ja se että antautuu täysin toiselle. Luottamus siinä asiassa on 1 asia. Antautuu toiselle 2. Nöyryytys 3. Minulla se alkoi kun erosin pitkäaikaisesta naisystävästään. Kävin viellä häntä auttelemasaa arki asioissa. Taulujen laitossa renkaiden vaihdoissa. Olimme kummatkin väsyneitä viikon normi töistä. Joten jäin yöksi hänen vieras huoneeseen. Katselimme suomi elokuvaa jossa äiti antoi piiskaa pojalleen. Hän huomasi että minulla kulli seisoi löysissä gollage housuissa. Kun istuin sohvalla. Aluksi hän naurahti ja kysyi tykkäätkö sinä piiskaamisesta. Sanoin että en tiedä koska en ole koskaan saanut mutta se näyttää kiihottavalta. Unohdin koko jutun. 2 viikon jälkeen hän soitti ja pyysi minua käymään luonaan. Tarjosi minulle 3 drinksua ja sanoi että nyt on palkan maksun aika. Haki kaapista hapsu ruoska ja pyysi minua riisumaan housut. Sitten hän löi sillä muutama kerta. Minulla rupesi heti kulli seisomaan. Jolloin hän innostui. Olihan se alussa molemmilta aika kömpelöä. Mutta pikku hiljaa opimme toisiltamme mistä hän ja minä nautimme. Hän vallasta ja minä alistamiseksi tulemisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Nautin ajatuksesta jossa hyvänmuotoinen vaimoni on alasti gynotuolissa haarat levällään ja lääkäri tutkii riettaasti pimpin, anaalin ja koko vartalon. Saan jutusta hyvät kiksit ", kumpa saisin salaa nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minulla on lääkärifetissi ja haluaisin että mieheni olisi lääkärinä valkoinen lääkäritakki päällä. Netistä saisi tilaamalla aitoja välineitä leikkeihin, mielikuva kiehtoo minua todella, alle kouluikäisenä oli pieniä tutkimuksia serkkuni kanssa yökylässä, hänen pippelinsä tuli tutuksi kuten pyllyni hänelle. Pitäisi vain kertoa rohkeasti hänelle ja saada innostumaan fetissistäni. TIKSU.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Hei Tiksu ! Olemme kolmevitonen aviopari ja leikkineet juuri fetissisi kaltaisia lääkärileikkejä aidoin metallisin speculoin. Netin suosikkisivut ovat gyno exam ja muut vastaavat joissa " aidot " gynet tutkivat posliinipilluja. Netistä mekin tilasimme välineet ja liukuvoiteet, tuntuu ihanan riettaalta oman kotitohtorin tutkimuksissa ennen nussimista. Kerro vain miehellesi toiveistasi, uskon että saat hänet mukaan leikkeihin, kaikki mistä saa hyvänolon tunnetta seksielämään kannattaa hyödyntää. Kuumia tutkimuksia toivoo ELIISA.
 
vierailija
Rouva kylpytakki auki kaikki herkut näkyvillä, sitten alkaa piiskata minua. Perseen saatua riittävästi punaa, rouva alkaa "väkisin" nuolettaa pilluaan, lopuksi rouva asettuu selälleen jalat levällään tai nelinkontin naitavaksi. Näin suurinpiirtein parin kuukauden välein saan piiskaa ja se on SE juttu!
 
vierailija
Samassa konttorissa työkaverina on eräs syötävän oloinen aviossa oleva sihteeri, joka kesäisin käyttää hyvin naisellisia kesäleninkejä. Mutta parasta on hänen korkeakorkoiset kengänsä joissa varpaat näkyvät, ne ovat täydellisen kauniit ja aina huolellisesti punaiseksi lakattuna. Haluaisin runkata kullistani siemensyöksyn niihin. Aivan varmasti hän on huomannut viipyilevän katseeni. Kesää odotellessa.
 
vierailija
Muistan nuoruudessa hakeuduin aina iso tissisten naisten seuraan. Noin 45 - 65 vuotiaitten. Katsoin tv stä italialaisia elokuvia. Taisin olla jotain 17 tai 18 vuotias. Kun naapurissa asuun iso tissinen nainen oli huomannut sen. Pyysi minua aina apuun välillä katseli minua ja hymyili. Piti aina avara kauluksellisia paitoja päällä kiitokseksi. Hän kyllä huomasi housujeni käyvän ahtaaksi. Kyseli koska lähden armeijaan. Ja antoi välillä minun kosketella rintojaan ja suudella niitä rintaliivien päältä. Armeija aikanani hän muutti pois toiseen lähiöön. Kävin siellä hänen pyynnöstä muutamia kertoja ja hän käytti kyllä armeija pojan kiimaa hyväksi. Oli aina lähtiessäni yhtä hymyä. Ja minä sain poistaa paineet.
 
vierailija
Haluan saada pakaroilleni mieheni nahkavyöstä ennen panemista. Jalkovälini kostuu, kun mies riisuu vyönsä ja komentaa minua riisumaan housuni. Muutama napakka läimäytys ja sen jälkeen takaapäin rankka pano. Jälistäpäin pakarojani kuumottaa ja pilluni on arka, mutta olen tyydytetty ja onnellinen.
meillä on samanlaista touhua, vaimo tulee alasti polvien päälle makaamaan ja vaatii saada piiskaa pyllylle .hetken läpsittyä alan hivelemään jalkoväliään jolloin hän on jo aivan haltioissaan
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä