Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on tosi monta fetissiä ja fantasiaa. Kiihotun lähes kaikesta paitsi pissa ja uloste leikeistä. Olen siis mies ja fetisseihin ja fantasioihini kuuluu mm. Nuolla jalkoja ja tulla niiden väliin. Se että joku vanhempi nainen ottaisi minut. Joku nainen sitoisi minut sänkyyn ja ottaisi suihin ja dildolla leikkisi sekä toisinpäin. Joku lypsäisi minut kun olen polvillaan. Ottaa mieheltä suihin ja että joku mies panisi minua pyllyyn ja suuhun. Autossa paneminen naisen kanssa. Autossa ottaa suihin mieheltä ja hän minulta. Nuolla spermaa pillusta. Olla tummaihoisen naisen kanssa. Olla xxl kokoisen kanssa. Nainen isuisi naamallani ja hinkkaisi itsensä orgasmiin naamani vasten. Olla alistettuna. Katsoa kun vieras mies panee naistani. Se että nainen katsoisi kun minä panen jonkun muun kanssa. Ryhmäseksi. Gloryhole. Piiskaaminen. Seksi jonkun sukulaisen tai anopin kanssa. Tissipano. Anaaliseksi. Seksi ulkona. Julkisella paikalla sekstailu. Onhan näitä, ai että tässä ihan alkaa panettamaan kun näitä luettelee. Osa on sellaisia fantasioita joita en oikeasti haluaisi toteutuvan, vaan niitä on mukava ajatella vain omassa mielessäni. Osan olen saanut toteutuvan ja osan haluaisin joskus toteutuvan vielä, vaikka saattaa olla jopa mahdottomuus osaa toteuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pissafetissi.Haaveena olisi että joku nainen istuisi jossain julkisella paikalla hame päällä syliin ja pissaisi mut ihan märäksi siitä ois sit kiva jatkaa matkaa märissä housuissa jos joku nainen haluu tehdä tän mulle niin ottaa vaan yhteyttä s.postiin jullikka1979@gmail.com voin jopa maksaa jos joku tekis noin
 
vierailija
Minun mielihaluni on näyttää vaimoani alastti muille miehille ja panna vaimoani heidän kanssaan.
Haluaisin huomattavan paljon useammin kuin nyt.
Nykyään olemme kimpassa joka toinen viikonloppu.
Vaimoni on ollut kaverini meillä asuessaan molempien kanssa seksisuhteessa.
Kaveri on erotessaan asunut meillä ensimmäisellä kerralla yli 4 kuukautta ja toisella kerralla7 kuukautta.
Houkuttelimme vaimoni kimppa seksiin lähes joka yö.
Se on ollut hienointa aikaa kun palvoimme vaimoani kuin kuningatarta saaden vaimoni kuumaksi seksi kumppaniksi kolmen kimppaan.
Olemme kaikki heteroja joten molemmat keskittyy vain vaimoni nautinnon toteuttamiseen saaden toki molemmat ensi luokkaista seksiä.
 
vierailija
Minulla on miehenä fetissi naisten vaatteihsiin, erityisesti vakosamettisiin hameisiin ja mekkoihin. Omitan noin kaskisataa hemeta ja mekkoa, muutamat korkokengät, punttihousut, sukkahousuja ja jakkupukuja. Nytkin ylläni on erittäin leveähelmainen ruskean kirjava vakosametti hame & liivi yhdistelmä, sain ne vasta tänään postista. Tämä liivi & hame yhdistelmä on painavaa vakosamettia, erittäin ihana, naisellinen, lämmin ja kiihottava. Uskon että ensi yöni sujuu ihanissa haaveissa ja unelmissa. Hameissa ja mekoissa on mistä valita.

JaaHannAnn
 
vierailija
Ei ole mitään fetissejä eikä ole koskaan ollutkaan. Saa olla vapaa ja tavallinen. Mistähän ne kumpuaa? että pitää miehellä olla kaappi täynnä naisten vaatteita? ajattelen asiaa psykoanalyyttisesti, onko taustalla joku kokemus vaikka lapsuudessa? Voiko siitä parantua ja alkaa normaaliksi? Miksi joku haluaa tulla alistetuksi ja toine alistaa. ? Eikö se ole ihmisarvoa loukkaava?
 
vierailija
Haluan pukeutua kauniisiin hameisiin ja mekkoihin. Haluan samalla kuitenkin näyttää, että mekon tai hameen sisällä on hetero mies karvaisine säärineen ja siistissä parrassa (tai ilman)
JHA
 
vierailija
Tiukat mustat nahkahousut ja korkokengät. Pitkät punaiset kynnet reiden päällä. Tämä näky saa välittömän reaktion housuissa. Onneksi joskus esim. Metrossa pääsee ihastelemaan tällaista näkyä.
 
tapansa parantanut
On tullut tehdyksi jopa luvattomiakin tekosia, joka nyt kaduttaa. Fetissi on sellainen, että kumppani antaa joka aamu piiskaa, ja samalla mietin niitä tekosiani ja kuvittelen, että saan piiskaa sen takia. Kumppani ei tiedä motiiveistani mitään, luulee vain, että olen masokisti, joka nauttii piiskan saannista (on sekin totta)
 
Remmiä
Haluan saada pakaroilleni mieheni nahkavyöstä ennen panemista. Jalkovälini kostuu, kun mies riisuu vyönsä ja komentaa minua riisumaan housuni. Muutama napakka läimäytys ja sen jälkeen takaapäin rankka pano. Jälistäpäin pakarojani kuumottaa ja pilluni on arka, mutta olen tyydytetty ja onnellinen.
 
strykpojke
Haluan saada pakaroilleni mieheni nahkavyöstä ennen panemista. Jalkovälini kostuu, kun mies riisuu vyönsä ja komentaa minua riisumaan housuni. Muutama napakka läimäytys ja sen jälkeen takaapäin rankka pano. Jälistäpäin pakarojani kuumottaa ja pilluni on arka, mutta olen tyydytetty ja onnellinen.
Minä piiskasin minua erittäin kova eilen,ensin pajunoksa ja sen jälken tuollainen puoli metrinen keppi joka ne mittasi ehkä kangaskappalet eli mitä ne mittasivat se on numerot yksi sivu on tuumat ja toinen centiä ja keppillä on sisäänristattu vuosi 1916 ja se on 63 cm pitkä!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Minä piiskasin minua itse eilen ja fantasio että joku muu piiskasi minua!Löyn erittän kova vuonna 1916 tehnyt mittauskeppi,63 cm,ehkä he mittasivat kankaankappalet eli mitä ne mittasivat?Toinen sivu on tuumat ja toinen cm
 
vierailija
Kuntosalilla naiset, joilla on tiukat, housut. Legginsit ne kai on? Tiukka peppu ja lihaksikas ylävartalo myös. Se muoto joka muodostuu lihaksista, päästä varpaisiin.

Itse vasta kohtuu vähän treenanneena ei näihin naisiin ole asiaa...
 
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä en ymmärrä alkuunkaan noita piiskaushommia ja toisen piiskaamisesta vielä saa jotain nautintoa ja tyydytystä . Ihan sairasta touhua. Kertokaa nyt meille jotka eivät halua piiskata tai tulla piiskatuksi. mistä teidän vääristyneet touhunne ovat kotoisin? No Suomessa on kautta aikain kasvatettu lapsia vitsalla ja vänivallalla, ehkä nämä jutut periytyvät alitajunnan välityksellä aina kolmanteen ja neljänteen polveen.
 
vierailija
Risua.. olen pikkupoika, saan kumartua tuolille vatsalleni ja katselen karvatonta kikkeliäni kun äiti sivaltelee risulla pyllyäni. Pyllistän sohvan käsinojalle ja saan remmiä. Äiti ottaa polvelle ja läpsii peppua jne.
Olen kipeä ja saan eri asennoissa kuumemittarin peppuun. Minulle laitetaan suppoja jne.
Onneksi vaimoni on hyvä äiti.
 

Yhteistyössä