Mitä fetissejä sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja Fetissityttö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itseä kiinnostaa ohuet ja liukaspintaiset tuulihousut. Tykkään kovasti kumppanini päällä, mutta käyttää myös itse. Kaapit ovat aivan täynnä erilaisia tuulihousuja ja jokunen takkikin löytyy.
 
Vaippapoju
Muoviset vaippaliinat tuntuvat ihanilta. En käytä vaippaa, vaan pelkkää muovista liinaa. Puolisoni tietää fetissini ja monesti minulla on esileikissä vaippaliina pikkareissa ja saan puolisolta hyväilyä. Ihanaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94
Miul on turvaistuimet, vaipat, yleensäkin aikuisvauvailu. Pissa-ja kakka jutut myös. Eli siis mie omistan oman turvaistuimen, käytän vaippoja 24/7. Teen myös kaikki tarpeet niihin. Ja oikeestaan kaikki missä on turvavyöt (mieluiten 5-pisteturvavyöt) ni aina parempi koska mitä vaikeempi päästä itse pois ni sitä parempi. Eli myös sitomiset ja alistettuna oleminen samalla, ja niin etten pysty vaikuttaa mitenkään teoilla tai sanoilla. Ja myöskin niin etten nää mitään ♥🤩
 
vierailija
Naisen yllä valkoiset alusvaatteet joissa on riittävästi kangasta. Kunnon rintaliivit lahkeelliset silti piukat alushousut. Voi silitellä Naisystäväni pitkiä aikoja kun hän makaa valkoisissa sloggi alusvaatteissa sängyllä.
 
vierailija
Minulla on myös vaippa fetisi. Syksyllä kun Lapissa alkaa ruska aika. Ajan autolla Salosta Leville vaipat päällä. Käyn ne vaihtamassa jos olen tehnyt ison tarpeeni niihin itai ne ovat todella pissasta kosteat inva vessassa. Sama juttu on kun keväisin käyn Lapissa. Monesti kuljen vaipat housuissa kaupungilla ostoksilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94

Yhteistyössä