vierailija
Edellisellä sivulla joku kysyi piiskauksesta. Minulla siinä kun toinen piiskaa minua on antautuminen toiselle. Eli alistetuksi tulemisen tunne ja se että antautuu täysin toiselle. Luottamus siinä asiassa on 1 asia. Antautuu toiselle 2. Nöyryytys 3. Minulla se alkoi kun erosin pitkäaikaisesta naisystävästään. Kävin viellä häntä auttelemasaa arki asioissa. Taulujen laitossa renkaiden vaihdoissa. Olimme kummatkin väsyneitä viikon normi töistä. Joten jäin yöksi hänen vieras huoneeseen. Katselimme suomi elokuvaa jossa äiti antoi piiskaa pojalleen. Hän huomasi että minulla kulli seisoi löysissä gollage housuissa. Kun istuin sohvalla. Aluksi hän naurahti ja kysyi tykkäätkö sinä piiskaamisesta. Sanoin että en tiedä koska en ole koskaan saanut mutta se näyttää kiihottavalta. Unohdin koko jutun. 2 viikon jälkeen hän soitti ja pyysi minua käymään luonaan. Tarjosi minulle 3 drinksua ja sanoi että nyt on palkan maksun aika. Haki kaapista hapsu ruoska ja pyysi minua riisumaan housut. Sitten hän löi sillä muutama kerta. Minulla rupesi heti kulli seisomaan. Jolloin hän innostui. Olihan se alussa molemmilta aika kömpelöä. Mutta pikku hiljaa opimme toisiltamme mistä hän ja minä nautimme. Hän vallasta ja minä alistamiseksi tulemisesta.