Master
Olisin mahtavaa tavatatsinut. Olen erittäin taitava piiskan käyttäjä. Muutenkin kouluttaisin sinua.
Kikki pyllyt ovat nättiä!Minä voin anna 19v tyttö piiskaa!Vaikka minkälaisia, harmi että olen ruma 19v tyttö hahhaa
Oletko nyt aivan varma? Tulet saamaan nimittäin kivun kautta nautinnon. Olen kyllä paljon vanhempi kuin sinä. Toivottavasti ei haittaa sinuaVaikka minkälaisia, harmi että olen ruma 19v tyttö hahhaa
Missä sinä asut Master?Annatko miehiä piiskaakin?Joudun rupea tyydytä saada piiskaa mieheltä kun ei kukan nainen halua anna minulle!Oletko nyt aivan varma? Tulet saamaan nimittäin kivun kautta nautinnon. Olen kyllä paljon vanhempi kuin sinä. Toivottavasti ei haittaa sinua
Annan miehillekin toki mutta siinä tapauksessa että teen aisurinMissä sinä asut Master?Annatko miehiä piiskaakin?Joudun rupea tyydytä saada piiskaa mieheltä kun ei kukan nainen halua anna minulle!
Mitä se aisurin tarkoittaa?Annan miehillekin toki mutta siinä tapauksessa että teen aisurin
Aisuri antaa toiselle miehelle vaimonsa ja jää kuitenkin palvelemaan vaimoaan ja hänen rakastajaansa. Lyhykäisyydessään näinMitä se aisurin tarkoittaa?
Jos ei ole nainen tarjoa häntä?Mitä tehdän silloin?Aisuri antaa toiselle miehelle vaimonsa ja jää kuitenkin palvelemaan vaimoaan ja hänen rakastajaansa. Lyhykäisyydessään näin
Oletko enää täällä?Minä ja sinä tulisi onnellisia yhdessä minä uskon!Piiskaa,piiskaa! Jo pelkkä ajatuskin saa nesteet valumaan. Olen hankkinut kaikenlaisia piiskoja ison valikoiman ja aina kun näen piiskan kuvan jossakin, aiheutta se hillitömän halun ja kihelmöinnin alapään lihaksissa ja vatsanpohjassa.
Kiitos että mainitsi minun nimeni täällä!Se lämittää!Jonkun pitäis järjestää sauna illan missä olis alaston "poika 55-60". Kaikkien piiskattavana eli sais poika sitä itseään perjantaina, Lauvaantaina ja vielä Sun-
nuntaina puoli päivää. Ei tarvis täällä parkua, Anna mulle piiskaa. Kyllä se pojan nimi merkki on Strykpojke. Perse kunnolla punainen ja sen penis kunnolla runkattu monen ihmisen voimalla.
Tuo olis minun onnellisen viikonloppu koko elämäni!Minä piiskaan ja runkaan minua samalla aikaan että tuo sopisi minulle erittäin hyvin!Minä tulin märkä heti kun oli lukenut tuo!Jonkun pitäis järjestää sauna illan missä olis alaston "poika 55-60". Kaikkien piiskattavana eli sais poika sitä itseään perjantaina, Lauvaantaina ja vielä Sun-
nuntaina puoli päivää. Ei tarvis täällä parkua, Anna mulle piiskaa. Kyllä se pojan nimi merkki on Strykpojke. Perse kunnolla punainen ja sen penis kunnolla runkattu monen ihmisen voimalla.
En oikein ymmärä mitä sinä tarkoitat kun ymmärän ainoastaan 70% suomenkieli mutta se tekee minulle vähän kiimainen ja se olisi kyllä varmasti mukava!Minä olen masokisti siis kaikki mitä saa minua tuntua minua alistettu ja nöyryytetty tekee minua kiimainen!Katonaan nyt ketkä ovat kiinostuneen sun piiskaamisestasi sekä runkkaamisestasi
Ja jos on vain mahdollista ei vain miehiä sille reissulle. Joku jolla on vittu koipien
välissä mukaan. Ja mökin vuokraus jostaan korvesta sekä yhteys sinuun. Ja sovitaan päivä milloin tavataan ja mennään peräkkäin sinne korpeen. Sekä pistetään se "poika" naimaan sitä jolla on vittu koipien välissä. Ja annetaan sille vitsaa kun nussi huonosti sen likan tai naisen. Ja sitten sinne mökille sitä "poikaa"
huudattamaan. Ainut sääntö on perseen naiminen on sitten kielettyjen listalla.
Mutta "pojan" piiskaus ja runkkaaminen on ok. Tämän fantasijan kun sais ensi kesänä toteutettua olis moni siintä iloinen varmasti.
Minä haluaisin mielummin saada piiskaa naiselta ja haluan että se nainen muuttaa tänne asumaan että me saamme leikkiä usein,vaikka joka päivä!Ei perse kestää piiskaa joka päivä mutta voi piiskata reisien joka neljä puolella ja tiputtaa sulattu steariini ja muuta,sidota minua epämukava asento,käskeä minua kontata!Katonaan nyt ketkä ovat kiinostuneen sun piiskaamisestasi sekä runkkaamisestasi
Ja jos on vain mahdollista ei vain miehiä sille reissulle. Joku jolla on vittu koipien
välissä mukaan. Ja mökin vuokraus jostaan korvesta sekä yhteys sinuun. Ja sovitaan päivä milloin tavataan ja mennään peräkkäin sinne korpeen. Sekä pistetään se "poika" naimaan sitä jolla on vittu koipien välissä. Ja annetaan sille vitsaa kun nussi huonosti sen likan tai naisen. Ja sitten sinne mökille sitä "poikaa"
huudattamaan. Ainut sääntö on perseen naiminen on sitten kielettyjen listalla.
Mutta "pojan" piiskaus ja runkkaaminen on ok. Tämän fantasijan kun sais ensi kesänä toteutettua olis moni siintä iloinen varmasti.