Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii pään puhki.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii pään puhki.

Vieras
Mulla on kamala vauvakuume ja haluaisinkin toisen lapsen mieheni kanssa. ( vai haluanko oikeasti !? )
Meillä syntyy lähes päivittäin sana harkkaa, ja mies silloin aina haukkuu mua idiootiks, huonoks äidiks jne. Ja väittää että IHAN AINA minä alotan, vaikka itse en välillä edes tiedä mistä mies huutaa. Tälläisillä hetkillä alkaa vanha suola janotta yhtä ex:ää kohtaan. Mutta tiedän että siitäkään ei tulisi mitään, kaipaan kai vaan huomiota, mitä hältä sais.
Seksikään ei kiinnosta miehen kanssa, se on sellasta että se sinne ja sit ku mies on valmis niin hän häipyy, sit ihmetellään miksi en halua harrastaa seksiä.

Välillä tekis mieli pakata tavarat ja lähteä esikon kanssa muualle, pelkään että hän saa oikeasti jotain traumoja noista sanaharkoista! :/ Toisaalta taas tuntuu että tää suhde on niin helppo ja tuntuu itsestään selvyydeltä että eletään miehen kanssa aina yhdessä ja saadaan lisää lapsia jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Heh, en ainakaan tekis lisää lapsia ko. miehen kanssa ennen kun suhde on saatu edes siedettävälle tasolle.

Tuohan on siis ihan totta ! ja sit toisaalta mietin että jos on yhden lapsen yh äiti saa helpommin uuden miehen kun jos ois kahden lapsen.. onkohan tällänenki ajatus maailma normaalia ?!

Musta tuntuu että sulla on menossa jonkinlainen ns.kriisivaihe päällä. Etsit nyt jotain jännitystä tai äksöniä,niinku jotain merkittävää tapahtuvaksi. Mut kun et saa sitä mitä haluat, niin leimahdat tuleen ja sitte haluut pois. En sano pahalla, mulla on ollu itellä samanlaisia ajatuksia joskus aikasemmin ja jotenkin itteni tunnistin tästä..

Yhteistyössä