mitä teillä tehdään tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siivoan, pesen pyykkiä, lenkkeilen, saunon , avaan siiderin, katson televisiota, syön hyvin, luen kirjaa, nukun pitkät yöunet, seurustelen koiran kanssa.....ihanaa pääsiäistä kaikille =)

Miksi toi pelkkä oleminen ei tunnu pariskunnalla "luuserilta" vaan mukavalta, mutta kun yh-äippä lusmuilee/nauttii niin tulee tosi luuseri olo... Huono äiti kun ei parempaa pääsiäistä lapselleen järjestänyt... Hölmöä kai, mut siltä musta tuntuu..

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin täällä taas :):
Alkuperäinen kirjoittaja pillun karva:
just nussitaan tässä tietokoneen edessä ja samalla yritän kirjoittaa

Pitix ton olla hauskaa? oot varmaan mun eksän uusi fiksu nainen....:):)

onko sun exän etunimen eka kirjain S? jos on niin sitten olet oikeassa. ps. kyyti oli IHANAA!! B)

Ollaan ukon kanssa kahdestaan. Juodaan kaljaa jos jaksetaan, katotaan telkkaria, ollaan vaan ja ihmetellään kun meillä on näin hiljasta ja siistiä. Aamulla haetaan äkkiä lapset kotiin tappelemaan, koska tää hiljaisuus on oikeesti niin outoo ettei siitä kauaa osaa edes nauttia :).

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Uskovainen kristitty:
Mä keskityn pääsiäisen sanomaan ja haluan ajatella&kiittää Herraani joka kärsi ja kuoli tähteni, vuodatti verensä minunkin tähteni.

Etkä siis tee yhtään mitään koko päivänä?

En tee mitään, mikä ei oo pakko.
Siis kotihommia en yleensäkään pyhänä tee kuin pakolliset(1 koneel. pyykkiä ehkä pyörii illalla, mutten siivoile ym.)
Mä vietän lepopäivää ja illalla on kyllä taloyhtiön saunavuoro mulla, että lapsen kans saunotaan sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:
Miksi toi pelkkä oleminen ei tunnu pariskunnalla "luuserilta" vaan mukavalta, mutta kun yh-äippä lusmuilee/nauttii niin tulee tosi luuseri olo... Huono äiti kun ei parempaa pääsiäistä lapselleen järjestänyt... Hölmöä kai, mut siltä musta tuntuu..

Ei hyvänen aika, et kai sä noin ajattele? :hug: Pyhtä on nimenomaan oiva tilaisuus perheen kans oleilemiseen, ei mikään suoritus. Paras pääsiäinen on lapsillekin varmasti sellainen, että vanhemmilla on aikaa olla ja touhuta lasten kans mitä huvittaakaan. Jos ei huvita tehdä mitään, niin sit ei tehdä. Musta nimenomaan sillä mitataan pääsiäisen ja joulun "onnistuminen", ei sillä, onko verhot ojennuksessa ja miljoonan sortin syötävää.

Siivotaan ja puunataan. Esikoinen lähti isovanhempiensa luokse yöksi ja mies on purkamassa autokuormallista tulevaan kotiimme. Mä lepään hetken kunnes taas jatketaan Peikkiksen kanssa hommia.

Yhteistyössä