T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pillun karva:just nussitaan tässä tietokoneen edessä ja samalla yritän kirjoittaa
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin täällä taas :):Alkuperäinen kirjoittaja pillun karva:just nussitaan tässä tietokoneen edessä ja samalla yritän kirjoittaa
Pitix ton olla hauskaa? oot varmaan mun eksän uusi fiksu nainen....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pillun karva:just nussitaan tässä tietokoneen edessä ja samalla yritän kirjoittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Käärmeenkantaja:Alkuperäinen kirjoittaja pillun karva:just nussitaan tässä tietokoneen edessä ja samalla yritän kirjoittaa
Taitaa tää palsta antaa sulle enemmän tyydytystä kun miehesi, kun oot noin riippuvainen koneesta !!
Alkuperäinen kirjoittaja Uskovainen kristitty:Mä keskityn pääsiäisen sanomaan ja haluan ajatella&kiittää Herraani joka kärsi ja kuoli tähteni, vuodatti verensä minunkin tähteni.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Uskovainen kristitty:Mä keskityn pääsiäisen sanomaan ja haluan ajatella&kiittää Herraani joka kärsi ja kuoli tähteni, vuodatti verensä minunkin tähteni.
Etkä siis tee yhtään mitään koko päivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:Miksi toi pelkkä oleminen ei tunnu pariskunnalla "luuserilta" vaan mukavalta, mutta kun yh-äippä lusmuilee/nauttii niin tulee tosi luuseri olo... Huono äiti kun ei parempaa pääsiäistä lapselleen järjestänyt... Hölmöä kai, mut siltä musta tuntuu..
Alkuperäinen kirjoittaja Namsk:Katson kärppäpelin ja syön ja juon hyvin ;P