Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä teen?

Vieras
Miesystäväni kanssa meni välit poikki, reilu 3 kk sitten. Olemme olleet erillään ennenkin ja aina palanneet yhteen. Lähinnä sen vuoksi, että minä olen pyydellyt anteeksi ja ottanut häneen yhteyttä. Nyt viimeisen riidan jälkeen en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, koska hän sanoi minulle, että olen ennenkin "luvannut" jättää hänet rauhaan. Sanoin hänelle, että nyt sen lupauksen myös pidän. Hänellä on kesäkuun alussa synttärit ja minulla on hänelle valmiiksi hankittuna lahja (ennen eroa jo hankittu). Lahja jonka hän itse tietää ja tiedän, että hän myös sitä odottaa. Voinko lähettää sen hänelle postissa, ettei hän vain luule, että jälleen yritän lähentyä häntä. En halua pitää lahjaa itselläni enkä myöskään heittää roskiin. Tiedän, että hän esittää isäpuolta sen naisen lapsille, jonka kanssa petti minua useita kertoja. He eivät vielä ainakaan asu yhdessä, varmaan sitten muuttavat yhteen kun heidän yhteinen vahinko syntyy. Olen katkera ja vituttaa, myönnän sen. Mutta mitä teen lahjan kanssa? Voinko lähettää, vaikka ilman nimeä,hän tietää kyllä siitä keneltä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä teen?:
Miesystäväni kanssa meni välit poikki, reilu 3 kk sitten. Olemme olleet erillään ennenkin ja aina palanneet yhteen. Lähinnä sen vuoksi, että minä olen pyydellyt anteeksi ja ottanut häneen yhteyttä. Nyt viimeisen riidan jälkeen en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, koska hän sanoi minulle, että olen ennenkin "luvannut" jättää hänet rauhaan. Sanoin hänelle, että nyt sen lupauksen myös pidän. Hänellä on kesäkuun alussa synttärit ja minulla on hänelle valmiiksi hankittuna lahja (ennen eroa jo hankittu). Lahja jonka hän itse tietää ja tiedän, että hän myös sitä odottaa. Voinko lähettää sen hänelle postissa, ettei hän vain luule, että jälleen yritän lähentyä häntä. En halua pitää lahjaa itselläni enkä myöskään heittää roskiin. Tiedän, että hän esittää isäpuolta sen naisen lapsille, jonka kanssa petti minua useita kertoja. He eivät vielä ainakaan asu yhdessä, varmaan sitten muuttavat yhteen kun heidän yhteinen vahinko syntyy. Olen katkera ja vituttaa, myönnän sen. Mutta mitä teen lahjan kanssa? Voinko lähettää, vaikka ilman nimeä,hän tietää kyllä siitä keneltä se on.

Ai......ja tuollainen petturi antsaitsee sinulta vielä sen lahjanko?
kovennu nainen! suutun puolestasi!

Lahja jonka hän itse tietää ja tiedän, että hän myös sitä odottaa. "

Ihan tosissasi olet? luulet tuollaista?

joo lähetä se lahja sille mutta,ensin tallaat ja hyppäät sen päälle niin että se menee rikki tai ota vasara ja hakkkaa se rikki!

ei tuo tyyppi sulta mitään lahjaa antysaitse!

Alkuperäinen kirjoittaja rikot sen:
Lahja jonka hän itse tietää ja tiedän, että hän myös sitä odottaa. "

Ihan tosissasi olet? luulet tuollaista?

joo lähetä se lahja sille mutta,ensin tallaat ja hyppäät sen päälle niin että se menee rikki tai ota vasara ja hakkkaa se rikki!

ei tuo tyyppi sulta mitään lahjaa antysaitse!

Sen verran on pakko vielä vastata, että tiedän hänen haluavan sen. Olimme sopineet siitä lahjasta jo noin vuosi sitten. No se jää nyt häneltä saamatta ja samanlaista lahjaa ei voi kukaan muu hänelle antaa, se on ainutlaatuinen ja siksi myös niin tärkeä.

Jaa-a. Minunkin miehelleni ex-vaimo toi syntymäpäivälahjan..
Mietteitä: se oli tavallaan turhaa, koska iso mies voi ostaa lahjansa itse. Exältä saatu lahja herättää lähinnä ensin sellaisen ajatuksen, että "Noh, mitähän se NYT sitten taas on keksinyt",
kun lahja avataan ja nähdään että onpa hyvä lahja. No, se on tavara. Pannan hyllyyn, mikäs siinä. Ei se kuitenkaan välttämättä ole mukavaa. toisaalta, voihan mies herkistyä ja palata kanssasi yhteen, ken tietää.

Sinuna ap jatkoa varten kuitenkin pitäisin tärkeimpää lupaustasi. vaikka mies ei nyt niin pahastuisikaan, niin voi nauraa partaansa että hah, kun on löperö nainen, ei voi pitää mistään päätöksestä kiinni.

Heitä koko homma mielestäsi ja jatka elämää. Palauta lahja tai myy kirpparilla, tai pidä itselläsi. Kuitenkin motiivisi lähettää lahja on luuultavasti vain uteliaisuus, mitä mies reagoi, tai hassu häiriköinnin tarve, tarve tulla huomatuksi..
Lähetettyäsi lahjan, sinun on varmasti pakko vielä soittaakin miehelle että mitä hän siitä piti jne, kunnes tilanne on taas palannut lähtöpisteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja naaraskärpänen:

Jaa-a. Minunkin miehelleni ex-vaimo toi syntymäpäivälahjan..
Mietteitä: se oli tavallaan turhaa, koska iso mies voi ostaa lahjansa itse. Exältä saatu lahja herättää lähinnä ensin sellaisen ajatuksen, että "Noh, mitähän se NYT sitten taas on keksinyt",
kun lahja avataan ja nähdään että onpa hyvä lahja. No, se on tavara. Pannan hyllyyn, mikäs siinä. Ei se kuitenkaan välttämättä ole mukavaa. toisaalta, voihan mies herkistyä ja palata kanssasi yhteen, ken tietää.

Sinuna ap jatkoa varten kuitenkin pitäisin tärkeimpää lupaustasi. vaikka mies ei nyt niin pahastuisikaan, niin voi nauraa partaansa että hah, kun on löperö nainen, ei voi pitää mistään päätöksestä kiinni.

Heitä koko homma mielestäsi ja jatka elämää. Palauta lahja tai myy kirpparilla, tai pidä itselläsi. Kuitenkin motiivisi lähettää lahja on luuultavasti vain uteliaisuus, mitä mies reagoi, tai hassu häiriköinnin tarve, tarve tulla huomatuksi..
Lähetettyäsi lahjan, sinun on varmasti pakko vielä soittaakin miehelle että mitä hän siitä piti jne, kunnes tilanne on taas palannut lähtöpisteeseen.

Kerroin jo aiemmin, että en lähetä lahjaa. Kuten sanoin se on uniikki ja miehen kanssa soveimme siitä aikoja sitten. En todellakaan haikaile hänen perään, enkä soittelisi jos lahjan lähettäisin. Asia vain vaivaa hieman sen vuoksi, että olisin halunnut pitää lupaukseni. Ja lupasin sen lahjan hänelle. Mutta EN LÄHETÄ LAHJAA, enkä haikaile enää hänen perään. Se on ollutta ja mennyttä.

Mutta, jos lähetät niin johan variksetkin nauraa! :D
ajattele mitä se on tehnyt sulle? pettänyt sua!ja sä haluat tarjoa sille vielä jotakin ainutlaatuista lahjaa kaiken päälle!
Haluat vain tietää ajatteleeko/välittääkö se minusta vielä,jotakin huomiota kaipaat siltä kun mitään ei kuulu,ja muista,jos ei kuulu mitään niin ihminen alkaa justis tuon takia kaipaamaan tai alkaa vituttaa kun ei mitään kuulu! :D
elä mene lankaan tuohon tunnemyrskyysi joka välillä pompahtaa pinnalle,kyllä se ohi menee! ei toi mies ole sinulle tarkoitettu ei se muuten olisi pettänyt!
ja koska se lahja on niin ' ainutlaatuinen' niin ei se sitä enää ollenkaan antsaitse!
se oli SILLOIN ja nyt on NYT koska tilanne on muuttunut!
ja sie myös pysy KOVANA! Miehiä alkaa aina vituttaa jos nainen ei ruikuta perään! usko pois ,voi tapahtua ihmeitä ... jos vielä haluat.. mutta,pysy HILJAA!! ;)))

No sori, viestisi tuli silläaikaa kun kirjoitin omaani.
Kummallista, että olet ap noin herkkä muiden mielipiteille. turhaa sinä täällä foorumilla puolustelet tekojasi, kukaan ei sua tunne.
Jokainen tekee itse päätöksensä.

Alkuperäinen kirjoittaja pysy kovana:
ajattele mitä se on tehnyt sulle? pettänyt sua!ja sä haluat tarjoa sille vielä jotakin ainutlaatuista lahjaa kaiken päälle!
Haluat vain tietää ajatteleeko/välittääkö se minusta vielä,jotakin huomiota kaipaat siltä kun mitään ei kuulu,ja muista,jos ei kuulu mitään niin ihminen alkaa justis tuon takia kaipaamaan tai alkaa vituttaa kun ei mitään kuulu! :D
elä mene lankaan tuohon tunnemyrskyysi joka välillä pompahtaa pinnalle,kyllä se ohi menee! ei toi mies ole sinulle tarkoitettu ei se muuten olisi pettänyt!
ja koska se lahja on niin ' ainutlaatuinen' niin ei se sitä enää ollenkaan antsaitse!
ja sie myös pysy KOVANA! Miehiä alkaa aina vituttaa jos nainen ei ruikuta perään! usko pois ,voi tapahtua ihmeitä ... jos vielä haluat.. mutta,pysy HILJAA!! ;)))

toisaalta, kaikista vahvin ihminen voi pettämisen jälkeen pitää ex-puolisoaan ihmisenä ja olla ystävällinen MIKÄLI yhteyttä pidetään. Jos minun mieheni pettäisi minua, se olisi hänen ratkaisunsa yhtä kaikki. Jos joku on mieluummin jonkun toisen kanssa, niin mitä siitä suuttumaan. Omaa tyhmyyttä vain mieheltä jos vieläpä valehtelee asiasta vuositolkulla. Mutta mitäpä silläkään ap:n itseään myrkyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja naiskärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja pysy kovana:

toisaalta, kaikista vahvin ihminen voi pettämisen jälkeen pitää ex-puolisoaan ihmisenä ja olla ystävällinen MIKÄLI yhteyttä pidetään. Jos minun mieheni pettäisi minua, se olisi hänen ratkaisunsa yhtä kaikki. Jos joku on mieluummin jonkun toisen kanssa, niin mitä siitä suuttumaan. Omaa tyhmyyttä vain mieheltä jos vieläpä valehtelee asiasta vuositolkulla. Mutta mitäpä silläkään ap:n itseään myrkyttämään.

Tässä tapauksessa ei kannata leikkiä jotakin hienostelijaa ja ymmärtäväistä enkeliä eihän sitä voi? ja jos voit niin mun mielestä olet tosi idiootti .
Alkuperäisen mies on pettänyt häntä jo USEITA KERTOJA saman naisen kanssa.siis lue USEITA KERTOJA.
vai että pitää yrittää olla kaiken päälle ystävällinen tuollaiselle petturille ja lähettää sille lahja vielä perässä? joooo u so good person heh! :D

naurunalaiseksi itsestäsi teet jos tolleen toimit tuollaisen petturin takia!

älä lähetä ap!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Jostain syystä tämäkin keskustelu on outo, kaikki asiat eivät täsmää todellisessa elämässä suhtautumisessa.

Kaikille tiedoksi EN AIO LÄHETTÄÄ, ENKÄ MYÖSKÄÄN LÄHETÄ SITÄ LAHJAA. Joten ei siitä sen enempää. Mutta voisitko sinä mies1kerota, mitä viestilläsi tarkoitit?

Ei tämä ollut mikään pilajuttu tms. Olen vain sellainen, että pyrin aina pitämään lupaukseni. Tässä tapauksessa en sitä kuitenkaan tee.

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista.

Kyllä minä varmaan lähettäisin sen lahjan kun se on kerran tullut hankittua. Varsinkin, jos se on sellainen millä en itse tee mitään. Kyllä minäkin sain exältäni joululahjan ja annoin hänelle joululahjan eron jälkeen. Erosimme vähän ennen joulua ja kumpikin oli jo hankkinut lahjan. Eivät ne olleet mitään supererikoisia lahjoja edes, annettiin kun tuli hankittua.

Tässä tapauksessa varmaan laittaisin lahjan postissa ja kirjoittaisin korttiin jotain tyyliin "Älä ole huolissasi, en missään nimessä haikaile perääsi. Tässä nyt kuitenkin tämä lahja kun tulin hankkineeksi sen jo aikaa sitten. Hyvää syntymäpäivää ja hyvää jatkoa!" Minusta se pikemminkinn näyttäisi, ettet ole katkera. Lahjan lähettäminen rikkinäisenä tai muu vastaava ehdotettu lapsellisuus vain kirkuu hänelle, kuinka vihainen, katkera ja kiinni hänessä olet.

Olen ajatellut asiaa myös tuolta kantilta, kuin sinä Kaaliperhonen. Minun on vaikea rikkoa lupauksia ja senhän teen jos en lahjaa lähetä, toisaalta jos lähetän niin...
Joskus elämä ja erilaiset ratkaisut ovat vaikeita. Ollapa niin viisas, että tietäisi oikeat vastaukset kaikkiin.

Lähetä se synttärilahja hänen uuden naisensa kautta. Sen jälkeen hän voi harkita, että välittääkö hän sen eteenpäin tuolle miehelle vai ei (ja laittaako hän sen omana lahjanaan vai välittääkö hän vain sinun lahjasi eteenpäin).

Itse tekisin noin, mutta ei tietysti sovi kaikille. Ja tuossa sinun tapauksessasi (mies oli pettäjä) voisin harkita sitä, että en antaisi lahjaa ennenkuin mies sen perään kyselee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaaliperhonen:
Kyllä minä varmaan lähettäisin sen lahjan kun se on kerran tullut hankittua. Varsinkin, jos se on sellainen millä en itse tee mitään. Kyllä minäkin sain exältäni joululahjan ja annoin hänelle joululahjan eron jälkeen. Erosimme vähän ennen joulua ja kumpikin oli jo hankkinut lahjan. Eivät ne olleet mitään supererikoisia lahjoja edes, annettiin kun tuli hankittua.

Tässä tapauksessa varmaan laittaisin lahjan postissa ja kirjoittaisin korttiin jotain tyyliin "Älä ole huolissasi, en missään nimessä haikaile perääsi. Tässä nyt kuitenkin tämä lahja kun tulin hankkineeksi sen jo aikaa sitten. Hyvää syntymäpäivää ja hyvää jatkoa!" Minusta se pikemminkinn näyttäisi, ettet ole katkera. Lahjan lähettäminen rikkinäisenä tai muu vastaava ehdotettu lapsellisuus vain kirkuu hänelle, kuinka vihainen, katkera ja kiinni hänessä olet.

Joo lähetä miehelle lahja perässä joka on pettänyt sinua useita kertoja.
ja joo näyttäisin ja TODISTAISIN sille etten ole katkera ,vaikka totuus on että olen katkera ja mua vituttaa.
hienoa toimintaa pitää VARSINKIN itseään hulluna toisen takia.

joo tee se itse jos sulle joku päivä noin käy että seurustelet jonkun tyypin kanssa joka on pettänyt sua USEITA kertoja. no ei vaan tee mieli lähettää tommoselle K.päälle enää mitään lahjaa.

Kaaliperhonen.jos itse toimisit noin niin, kuulut kyllä kategoriaan: tyhmät naiset.

Vie kirpparille tai nakkaa vaikka roskiin ennemmin, kuin lähetät. Suhde on päättynyt, elätte omaa elämäänne. Uusi nainen loukkaantuisi lahjastasi. Sotkua se vain aiheuttaisi. - Ja olisi miehelle merkki, että ajatuksesi ovat vieläkin hänessä, olkoon hän sitten viakka väärässäkin sen suhteen.

Rodrigo: Jos se auttaa sua
ja antaa sulle rauhaa. Niin lähetä se lahja. Eihän se ole sinulta pois ja voit ajatella, että pidit oman sanasi loppuun asti oli mies sitten millainen tahansa.

Juuri noin minäkin sen ajattelisin. Eihän se ole minulta pois. Onpahan sitten viimeinenkin siitä miehestä muistuttava asia pois päiväjärjestyksestä ja voi itsekin siirtyä eteenpäin.

Yhteistyössä