menneisyys pilaa tulevaisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rose

Vieras
Olen seurustellut mieheni kanssa useamman vuoden, en ole ikinä kertonut hänelle, että ennen meidän seurustelua minulla on ollut seksisuhde yhden hänen tuttunsa kaverin kanssa. Tiedän, että jos hän tietäisi, hän raivostuisi ja en ole edes varma kuinka suhteemme kävisi. Tämä ei ole tulut vielä esiin, mutta yhtäkkiä olen alkanut pelkäämään joka päivä, että asia tulee ilmi. Sinänsä en ole tehnyt mitään väärää, mutta tiettyjen asioiden takia tiedän, että hän voi miettiä suhteemme lopettamista tämän takia. En tiedä mitä teen, mutta tämä vaivaa minua jatkuvasti, mietin koko ajan puhuvatko muut ihmiset tästä ja onko vaa ajan kysymys koska mieheni saa tietää tästä.. ja jos saa tietää,voinko vain kieltää koko asian...

En oikein ymmärrä. Miksi arvelet että se on miehellesi iso ongelma että ennen miehesi tapaamista sinulla oli seksisuhde jonkun toisen miehen kanssa? Joka sattuu olemaan miehen tutun tuttu. Tuohan on aika jokapäiväistä. Mitä se ylipäänsä miehelle kuuluu yhtään mitään kenen kanssa sinulla on aikaisemmin suhteita ollut. Tuskin hänkään neitsyt oli tavatessanne, ja vaikka olisikin ollut, mitä merkitystä sillä on. Onko kyseessä jokin miehesi verivihollinen?

Samaa mieltä! Mitä hittoa miehellesi kuuluu se, mitä olet ennen hänen aikaansa tehnyt ??!! Jos asia tulisikin ilmi niin sanot että se on sinun asiasi, ettei olisi tullut mieleenkään tilittää vanhoja asioita hänelle.

vastanneet leidit ovat siis sitä mieltä, että mies ei joudu prosesoimaan asiaa, jos se tulee esille. Ainoa lieventävä asianhaara on se, että ap kertoisi sitten jättäneensä seksisuhteen, koska tuttu oli vain surkea siinä.

No voi jessuksen tusaus, eihän aiemmat suhteesi kuulu millään tavalla nykyiselle miehellesi.
Jossain uskonlahkoissa saatetaan jotain sen suuntaista ajatella, mut ei normi-ihmisen ihmissuhteissa.
Intiimit kanssakäymiset ovat aina kahdenkeskisiä asioita, eivät kuulu muille.

Olen seurustellut mieheni kanssa useamman vuoden, en ole ikinä kertonut hänelle, että ennen meidän seurustelua minulla on ollut seksisuhde yhden hänen tuttunsa kaverin kanssa. Tiedän, että jos hän tietäisi, hän raivostuisi ja en ole edes varma kuinka suhteemme kävisi. Tämä ei ole tulut vielä esiin, mutta yhtäkkiä olen alkanut pelkäämään joka päivä, että asia tulee ilmi. Sinänsä en ole tehnyt mitään väärää, mutta tiettyjen asioiden takia tiedän, että hän voi miettiä suhteemme lopettamista tämän takia. En tiedä mitä teen, mutta tämä vaivaa minua jatkuvasti, mietin koko ajan puhuvatko muut ihmiset tästä ja onko vaa ajan kysymys koska mieheni saa tietää tästä.. ja jos saa tietää,voinko vain kieltää koko asian...

Hmm... saanko tiedustella mitä ovat nämä mainitsemasi "tietyt asiat" joiden takia miehesi raivostuisia asiasta kuullessaan ja jopa lopettaisi suhteenne?

Antakaas kun arvaan, tämä hänen tuttunsa kaveri on tunnettu playeri ja häntäheikki jolla on lisäksi erittäin iso k**pä? Miehesi kadehtii tätä tyyppiä jo muutenkin kun kaikki naiset lakoavat hänen edessään?

Menikö arvaus nappiin?

Viimeksi muokattu:
vastanneet leidit ovat siis sitä mieltä, että mies ei joudu prosesoimaan asiaa, jos se tulee esille.

Voihan se olla yllättävä tieto, eikä välttämättä miellyttävä sellainen (varsinkin jos ko. tutuntuttu on tosiaan joku täys mulkq), mutta normaali prosessointi ei johda raivokohtaukseen ja eroon, jos kyse on seksistä ennen nykyistä suhdetta.

Viimeksi muokattu: