mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
Lauantaina poikaystäväni puhelimeen tuli viesti,näin vierestä että lähettäjä oli Marja... suivainnuin siitä ja kysyin kuka hän on ja mitä haluaa.... kuulemma vanha kaveri vuosien takaa ja halusivain kysellä kuulumisia... kysyin saanko nähdä viestin... hän poisti nopeasti viestin ja sanoi et...

Ja parin tunnin päästä lähti käymään kaverinsa luona ja viipyi sielä kolme tuntia..... Sunnuntaina puhelin soi ja Marja halusi tavata poikaystäväni olin vieressä ja Poikaystäväni: olen nyt juuri tyttöystäväni luona jolloin marja löi luurin kiinni.....

Otin hänen puhelimestaan Marjan numeron, nyt tekisi mieli soittaa hänelle ja kysyä tapasiko hän poikaystäväni lauantaina???

mitä teen??? jos soitan hän varmaan kertoo sitä poikaystävälleni????

Soita tai laita tekstiviestiä, sillä se selviää! Ja entä sitten jos tämä Marja kertookin miehellesi että olet ottanut yhteyttä?
Sinähän saat vain varmistuksen ""epäilyllesi"" kysymällä suoraan. En hoksannut että oletko jo mieheltäsi kysynyt tätä asiaa? Suoraan? Että menikö hän Marjan luo? Jos meni, niin sitten sillä ei varmaankaan ole oikeasti mitään väliä, mitä tämä Marja soittaa/tekstaa miehellesi. Saatpahan ainakin selvyyden asioihin! Tsemppiä sulle!

Kysyin ja sama vastaus olen sairaan mustasukkanen ja oli kaverin luona..... voi voi miten selittää asia vieraalle naiselle... oliko poikaystavani sinun luona lauantaina?? entä kertooko hän totuuden... mistä vastauksia joihin voi luottaa??

tiedä nyt häntä pettääkö vai ei, mutta tuollainen typerä käytös mieheltä..hohhoijaa. Tietäen että epäilet jotain, tekee tahallaan jotain ""kaverinluo"" menoja välittämättä edes selittää mitään.
Et ole sairaan mustasukkainen.

Meillä tuo asia on niin, että jos minä epäilen jotain, tai miehelle tulee joku outo puhelu, hän KERTOO minulle vapaaehtoisesti ihan itse mikä juttu oli kyseessä.

En voi tietenkään mennä takuuseen ovatko puheet totta vai eivät, mutta ainakaan hän ei hauku minua mustasukkaiseksi, vaan haluaa helpottaa mieleni.

Eikä varsinkaan häippäise omille teilleen, niin kauan kuin tuollainen asia on ilmassa.
Mutta meilläpä ei niitä sen lajin kriisejä sitten olekaan kovin usein. Ihmisten pitäisi senverran kunnioittaa puolisoaan, että ei ensimmäisenä hauku sairaaksi mustikseksi, varsinkin kun itsekin tietävät että puhelu oli hieman hämärä vaimon näkökulmasta katsoen.

Etkai sinä muuten niin hölmön sinisilmäinen ole, että luulet että se tyttö edes kertoisi totuuden.
Tuollaisia asioita ei oikeastaan voi selvittää parisuhteen ulkopuolella. Se tyttöhän saaattaa kiusallaankin valehdella vaikka, että ukkosi oli hänen kanssaan. On vain tyytyväinen aiheuttamastaan metelistä, varsinkin jos on ihastunut ukkoosi.

Älä soita sille tytölle, annat vain tyhmän vaikutelman itsestäsi.
Ainoat vastaukset saat kun selaat miehesi kännykän kun hän on poissa tai nukkuu, katsot mihin on soitellut..jos mies on poistanut viestit niin sitten ei auta muu kuin tarkkailla tilannetta.

Oli munkin mieheni kerran suhteemme alkuvaiheessa yhteydessä johonkin ""kaveriinsa"", kävivät kahvilla ja vasta myöhemmin selvisi että tämä kaveri olikin nainen.
Mutta myöhemmin tapasin hänet, eikä tuo aiheuttanut mitään mustasukkaisuutta, koska oli niin rumakin. Selvisi että mies ei halunnut ehdoin tahdoin mainostaa mulle että kaveri oli nainen, koska suhteen alkuvaiheessa olisin saattanut kuvitella mitä tahansa. Mutta silloin pidin asiaa jonkinasteisena kusetuksena.

Eli opetus on se, että vaikka mies salaileekin jotain naista, se ei tarkoita että heillä on suhde. Ehkä hän vain pelkää sinun epäilevän että on suhde.

Ole onnellinen, sinun miehesi on tavoiteltu ja perinteinen heteromies, joka himoitsee naisia! Kyllä siitä sinullekin riittää, kunhan et kitise suhdettanne pilalle. Tuollainen tilanne on miehelle siitä kiusallinen, koska esimmäisenä tulee mieleen, että ""YES, another pussy for ME!"" Sitten tulee hieman moraalinen tai kiusallinen tunne kun naisystävä on vieressä ja lupaukset pitäisi rikkoa. Äkkiä keksitään meno kaverille ja pikaiselle nuzzimiselle kiima-typyn kanssa. Yhteiselo jatkuu ei mies tuollaisten takia sinua jätä, älä huoli!

Joo hävitin jo ko. naisen numeron.... parempi olla soittamatta... kiitos taas palstalaiset avusta.... kyllä äijä vielä narahtaa jos käy vieraissa ja sitten se olen minä joka jättää... en huoli!

Soita naiselle.mutta älä vihamielisesti. Itselleni selvis koko petturuusvyyhti soittamalla.ja äijä oli tarinoinut kaikille. Itseäni jäi vain harmittaan,miksi en soittanut heti vaan myöhemmin,jolloin äijä ehti pelata monen muunkin kans. Ota selvää heti,niin et tunne itseäs niin typeräksi jälkeenpäin. Yhden näistä naisista kanssa ollaan nykyste kavereita.ei ollu meän syy et tietämättä jaettiin sama molo. Nyt äijää inhoaa puolikylää. Tsemppiä. Ja rohkeesti luuri käteen!

Eiköhän toi oo suhteellisen selvä tapaus, jos nainen lyö luurin korvaan ukkos ollessa vieressäsi.

Toinen varma asia on, että pettäjä syyttää epäilijää AINA vainoharhaiseksi tai sairaan mustasukkaiseksi. Tämä pätee 98% tapauksista. Jokaista petettyä epäilijää on jossain vaiheessa ennen totaalinarahtamista syytetty em. termein.

Olisit vaan soittanu ko. naiselle ihan ystävällissävyisissä merkeissä ja kutsunut teille vaikka kylään. Ja sen jälkeen sanonut miehelles, et pyysit Marjan teille kyläileen. Molempien reaktiot olis tod.näk. paljastunut mitä on menossa.

Tuli kurjasti mieleen edellinen suhteeni, mies sai viestejä ja sanoi, että vanha tuttu vaan, kaveri ym ja kerran joku soittelikin kännipäissään la iltana ja pyysi tulla pohjille ennen baariin menoa, mies vain naureskeli ettei taida mun nainen tykätä jos tuutte, ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin ja mietin itsekin, miksi. Mutta oli vaan se tunne, toinen ei kunnioittanut.. ja oikeassa tajusin olleeni vasta pitkän ajan jälkeen, miehellä kävi vieraita ja kävi itse vieraissa aina kun en ollut 'vahtimassaä, vainoharhaisena kuten sanoi... Voi kunpa olisin heti aluksi uskonut itseäni ja vainoharhaisia epäilyjäni.. Loppuvaiheessa soitinkin yhteen uuteen nroon hänen kännykkäänsä oli ilmestynyt, tytölle oli kertonut olevansa sinkku ja luvannut viedä treffeillekin jatkossa. Lopulta sain melkein turpaani kun aloin ääneen puhua faktoja, mutta se onkin jo eri juttu ja sain jätettyä hänet.
Nykyiseni kertoo ääneen ilman kysymättä kuka soitti tai kenelle tekstaa, ei tarvitse arvailla.

Yhteistyössä