E
epäilevä
Vieras
Lauantaina poikaystäväni puhelimeen tuli viesti,näin vierestä että lähettäjä oli Marja... suivainnuin siitä ja kysyin kuka hän on ja mitä haluaa.... kuulemma vanha kaveri vuosien takaa ja halusivain kysellä kuulumisia... kysyin saanko nähdä viestin... hän poisti nopeasti viestin ja sanoi et...
Ja parin tunnin päästä lähti käymään kaverinsa luona ja viipyi sielä kolme tuntia..... Sunnuntaina puhelin soi ja Marja halusi tavata poikaystäväni olin vieressä ja Poikaystäväni: olen nyt juuri tyttöystäväni luona jolloin marja löi luurin kiinni.....
Otin hänen puhelimestaan Marjan numeron, nyt tekisi mieli soittaa hänelle ja kysyä tapasiko hän poikaystäväni lauantaina???
mitä teen??? jos soitan hän varmaan kertoo sitä poikaystävälleni????
Ja parin tunnin päästä lähti käymään kaverinsa luona ja viipyi sielä kolme tuntia..... Sunnuntaina puhelin soi ja Marja halusi tavata poikaystäväni olin vieressä ja Poikaystäväni: olen nyt juuri tyttöystäväni luona jolloin marja löi luurin kiinni.....
Otin hänen puhelimestaan Marjan numeron, nyt tekisi mieli soittaa hänelle ja kysyä tapasiko hän poikaystäväni lauantaina???
mitä teen??? jos soitan hän varmaan kertoo sitä poikaystävälleni????