Poikaystäväni ex haluaa yhtäkkiä olla hänen kanssaan "ystäviä"(?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas suosittelisin tätä toimintatapaa. Pääset suoraan asiaan etkä kuitenkaan joudu paljastamaan "tonkimisia". Tietysti tämän tutun pitää olla sellainen, joka myös tunnistaisi eksän. Tietystihän tuttusi olisi vain voinut sanoa hähneensä poikaystäväsi epämääräisesti "jonkun muun naisen" kanssa.

No ei minulla kyllä sellaista tuttua ole, joka on tällä hetkellä samalla paikkakunnalla kuin me, ja tunnistaisi myös poikaystäväni eksän. Mutta juu, mietinkin juuri tuota, että voisin sanoa, että tuttuni raportoi nähneensä poikaystäväni "jonkun muun naisen kanssa".

Olen aivan sekaisin tällä hetkellä. En tiedä, pystynkö odottamaan edes huomiseen. Toivon vain niin paljon, että poikaystäväni tänään töistä tullessaan kertoo minulle asiasta.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vain;11182718:
En siis ole sen eksän kanssa facebook-kaveri, mutta olen siellä hänen profiilissaan käynyt, ja hänen sivullaan näkyy kaikille avoimena tietona, että hän on muuttanut. Ja poikaystäväni tietää kyllä, että tiedän hänen eksänsä nimen, ja että hän on facebookissa. Edelleen hyvä idea?

Minusta aivan loistava idea. Nettiä saa tonkia kuka tahansa. Ja asia lienee jopa totta! Tai ainakin melkein.

Kaikki nuo vahingossa törmäämiset ja salapoliisileikit ovat mielestäni tosi typeriä. Joku tuolla sanoi, että hyväksyy puhelimen penkomisen jos sitä on kytetty rikoksenteko välineenä. Pöh. Polisiilla on oikeus tutkia, ei muilla. Kun vahinko on jo tapahtunut, niin lyö faktat pöydälle ja lopeta ihmettely. Mitäpä siitä voisi seurata muuta kuin nopeutettu versio nyt hitaasta jahkailusta. Älä sinä alennu salailemaan tekoasi, josta sinulla on huono omatunto. Myönnä virheesi, kuten rehellinen ihminen tekee. Et voi vaatia rehellisyyttä toiselta, jos et itse siihen kykene.

Äläkä nyt siihen exään mitään yhteyttä ota, hän on vapaa tekemään mitä haluaa. Turha ruikuttaa jälkikäteen mitään, jos et nyt laita pistettä tuolle älyttömyydelle. Exällä ei ole mitään hävittävää, hän on huomannut vanhan erheensä, pettämisensä, ja ymmärtää nyt, että päästi virheensä takia ehkä elämänsä miehen menemään. Suuria tunteita varmasti ollut puolin ja toisin, sielunkumppanit?

Et kai todella halua kärvistellä huomista iltaa kotona ja miettiä mitä sinun selkäsi takana tapahtuu? Reilu meninki: sanot suoraan, että avokkisi on mielestäsi ollut omituinen ja sinulla heräsi aavistus, joka sitten pitikin paikkansa. Jos mies alentuu vaihtamaan aihetta ja syyttää sinua puhelimen penkomisesta, niin sano, että käsitellään ensin tämä exä-asia. Exällä ei ole mitään hävittävää, hän on huomannut vanhan erheensä, pettämisensä, ja ymmärtää nyt, että päästi virheensä takia ehkä elämänsä miehen menemään. Suuria tunteita varmasti ollut puolin ja toisin, sielunkumppanit?

Kaikki nuo vahingossa törmäämiset ja salapoliisileikit ovat mielestäni tosi typeriä. Joku tuolla sanoi, että hyväksyy puhelimen penkomisen jos sitä on kytetty rikoksenteko välineenä. Pöh. Polisiilla on oikeus tutkia, ei muilla. Kun vahinko on jo tapahtunut, niin lyö faktat pöydälle ja lopeta ihmettely. Mitäpä siitä voisi seurata muuta kuin nopeutettu versio nyt hitaasta jahkailusta. Älä sinä alennu salailemaan tekoasi, josta sinulla on huono omatunto. Myönnä virheesi, kuten rehellinen ihminen tekee. Et voi vaatia rehellisyyttä toiselta, jos et itse siihen kykene.

Äläkä nyt siihen exään mitään yhteyttä ota, hän on vapaa tekemään mitä haluaa. Turha ruikuttaa jälkikäteen mitään, jos et nyt laita pistettä tuolle älyttömyydelle. Exällä ei ole mitään hävittävää, hän on huomannut vanhan erheensä, pettämisensä, ja ymmärtää nyt, että päästi virheensä takia ehkä elämänsä miehen menemään. Suuria tunteita varmasti ollut puolin ja toisin, sielunkumppanit?

Et kai todella halua kärvistellä huomista iltaa kotona ja miettiä mitä sinun selkäsi takana tapahtuu? Reilu meninki: sanot suoraan, että avokkisi on mielestäsi ollut omituinen ja sinulla heräsi aavistus, joka sitten pitikin paikkansa. Jos mies alentuu vaihtamaan aihetta ja syyttää sinua puhelimen penkomisesta, niin sano, että käsitellään ensin tämä exä-asia. Exällä ei ole mitään hävittävää, hän on huomannut vanhan erheensä, pettämisensä, ja ymmärtää nyt, että päästi virheensä takia ehkä elämänsä miehen menemään. Suuria tunteita varmasti ollut puolin ja toisin, sielunkumppanit?

Kiitos kommentistasi. Itsekin tiedostan, että obsessointini on alkanut nyt tämän päivän aikana mennä älyttömyyksiin, ja tuntuu tyhmältä leikkiä mainitsemiasi salapoliisileikkejä. Enkä tosiaankaan varmaan huomenna pystyisi kärvistelemään kotona, kun he treffeillä istuvat. Ja vaikka olen tehnyt tyhmästi, haluan silti olla rehellinen. Sen takia omatuntoni/järkeni huutaakin koko ajan, että haluan saada asian käsiteltyä jo tämän päivän loppuun mennessä ja tunnustaa vain kylmästi, mitä olen tehnyt, ja saada samalla poikaystävältäni selvyys asiaan. Koko jupakka on tullut minulle täytenä shokkina, kun olen ajatellut vilpittömästi, että voimme puhua mistä vain, ja sitten paljastuu, että toinen on laitellut viestejä selän takana. En ole koskaan aiemmin tuntenut suhteessamme tällaista epävarmuutta. Tuntuu, että en ole varautunut tai tiedä yhtään, miten reagoida tähän, ja siksi kyselenkin teiltä muilta neuvoja.

Muuten Hulda, jos he kerran ovat sielunkumppanit, niin eikös heidän silloin kuulu olla yhdessä, ja minun ei edes pitäisi asettua heidän väliinsä, jos heidät on loppujen lopuksi tarkoitettu yhteen? Miksi yrittää elvyttää suhdettamme, jos he ovat keskenään sielunkumppaneita, ja me taas emme ole? Eikö pitäisi antaa universumin saattaa heidät yhteen, vai olenko minä vahvempi?

Viimeksi muokattu:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa.
Loppujen lopukisi rehellisyys kannattaa aina.

Kaikki edelliset suunnittelut ja juonittelut tuntuivat hyvin valheellisilta jutuilta.

Ota härkää sarvista kiinni ja puhu tyttökulta totta!

Joo, niin kuin sanoin, niin omatuntoni/järkeni huutaa minulle, että jo tänään pitäisi asiasta puhua. Tuntuu, että helpottaisi, jos asiaan saataisiin nyt pikapuoliin selvyys. Uskon edelleen aika vilpittömästi, että poikaystäväni ei välttämättä ole edes tajunnut, kuinka paljon hän on tunteitani loukannut (ja eihän hän edes vielä tiedä, että olen lukenut ne viestit), ja että häntä jännittää kertoa minulle hänen ja eksänsä tapaamissuunnitelmista. Minusta myös tuntuu pahalta, että olen tosiaan hänen viestejään lukenut, ja haluaisin olla rehellinen ja sen hänelle tunnustaa. Eli näillä näkymin vaikuttaa, että nostan kissan pöydälle illalla, kun poikaystävä on päässyt töistä. Toivon, että illan keskustelu tulee päättymään siihen, että pahoittelemme kummatkin käytöstämme, ja jatkamme eteenpäin edellistä avoimemman suhteemme kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vain;11182748:
Muuten Hulda, jos he kerran ovat sielunkumppanit, niin eikös heidän silloin kuulu olla yhdessä, ja minun ei edes pitäisi asettua heidän väliinsä, jos heidät on loppujen lopuksi tarkoitettu yhteen? Miksi yrittää elvyttää suhdettamme, jos he ovat keskenään sielunkumppaneita, ja me taas emme ole? Eikö pitäisi antaa universumin saattaa heidät yhteen, vai olenko minä vahvempi?

Hups, sorry. Tuli edelliseen omia lainauksia, kun vaihdoin lauseiden paikkaa.

Miten sen nyt ottaa, he saivat tilaisuutensa, mutta ryssivät sen. Ei se suhde enää koskaan voi olla samanlainen kuin ennen. Vähän kuin arvokas esine, joka hajoaa ja se korjataan niin hyvin, että päällepäin säröjä ei näy, mutta itse korjaaja tietää niiden olevan olemassa. Teidän virheenne ovat pieniä tuon pettämisen rinnalla. Kuten kerroit, on hänkin alentunut tutkimaan puhelintasi kun epäili sinua.

Edelleen noista leikeistä. Älä oikeasti ala keksimään mitään tarinoita. Mistäpä sinä voit tietää, vaikka tämä ex ja miehesi olisivat olleet puhelin kontaktissa ja tuo nainen olisi lähtenyt Waterloohon. Vähänkö olisi noloa, että sinä kertoisit jonkun tutun nähneen miehesi juuri exän näköisen naisen kanssa, kun oikeasti mies olisi ollut vaikka salilla. Sitäkään et voi tietää, vaikka mies olisi kaikessa hiljaisuudessa perunut koko treffit. Niin tai näin ota reilu meininki ja puhu suoraan, uskon vakaasti, että loppujen lopuksi se (rehellisyys) on kaikista järkevien ratkaisu tulevaisuuttakin ajatellen. Valhe kasvattaa vain lisävalheita.

Hups, sorry. Tuli edelliseen omia lainauksia, kun vaihdoin lauseiden paikkaa.

Miten sen nyt ottaa, he saivat tilaisuutensa, mutta ryssivät sen. Ei se suhde enää koskaan voi olla samanlainen kuin ennen. Vähän kuin arvokas esine, joka hajoaa ja se korjataan niin hyvin, että päällepäin säröjä ei näy, mutta itse korjaaja tietää niiden olevan olemassa. Teidän virheenne ovat pieniä tuon pettämisen rinnalla. Kuten kerroit, on hänkin alentunut tutkimaan puhelintasi kun epäili sinua.

Edelleen noista leikeistä. Älä oikeasti ala keksimään mitään tarinoita. Mistäpä sinä voit tietää, vaikka tämä ex ja miehesi olisivat olleet puhelin kontaktissa ja tuo nainen olisi lähtenyt Waterloohon. Vähänkö olisi noloa, että sinä kertoisit jonkun tutun nähneen miehesi juuri exän näköisen naisen kanssa, kun oikeasti mies olisi ollut vaikka salilla. Sitäkään et voi tietää, vaikka mies olisi kaikessa hiljaisuudessa perunut koko treffit. Niin tai näin ota reilu meininki ja puhu suoraan, uskon vakaasti, että loppujen lopuksi se (rehellisyys) on kaikista järkevien ratkaisu tulevaisuuttakin ajatellen. Valhe kasvattaa vain lisävalheita.

Oikeassa olet. Otan reippaasti asian esille tänään illalla, kun poikaystävä tulee kotiin. Pysykääpä siis kuulolla, ja kaikille oikein paljon kiitos kommenteistanne. Ette usko, miten paljon ne ovat minua auttaneet. Tietenkin uudet kommentit ovat vieläkin tervetulleita, jos jollakulla on vielä jotakin sydämellä.

Viimeksi muokattu:
Vielä jatkan hiukan. Eikö hän ole jo anteeksi pyytänyt? Ei sitä tarvitse kasvotusten tehdä. En usko, että miehesi pitäisi ajatuksesta, että sinä kaljoittelisit exien kanssa? Mies ei ehkä sitä aivan oivalla, mutta hiukan tuntuu, että naisella on jotain "kokeillaan kepillä jäätä" mielessään. Kuten sanoin, ei hänellä ole mitään hävittävää.

Vielä jatkan hiukan. Eikö hän ole jo anteeksi pyytänyt? Ei sitä tarvitse kasvotusten tehdä. En usko, että miehesi pitäisi ajatuksesta, että sinä kaljoittelisit exien kanssa? Mies ei ehkä sitä aivan oivalla, mutta hiukan tuntuu, että naisella on jotain "kokeillaan kepillä jäätä" mielessään. Kuten sanoin, ei hänellä ole mitään hävittävää.

En tiedä, onko tyttö pyytänyt poikaystävältäni anteeksi, mutta siltä minustakin vähän tuntuu, että tyttö saattaa kokeilla kepillä jäätä. Miksi hänellä muuten olisi näin monen vuoden jälkeen tullut yhtäkkiä hirveä tarve olla "ystäviä?" En muita syitä keksi tuolle tapaamisinnolle, kuin sen, että tyttöä vanhat asiat ahdistavat vieläkin, ja hän ne haluaa jotenkin finalisoida entisen poikaystävän kanssa kasvotusten nyt, kun siihen samalla paikkakunnalla mahdollisuus on, ja paikkailla tekojaan? Tai sitten juuri sen, että tyttö on tajunnut, kuinka hyvän seurustelukumppanin hän on aikoinaan heittänyt hukkaan, ja kokeilee, olisiko suhteen jatkamiselle vielä mahdollisuuksia.

Viimeksi muokattu:
Outoa, mihin poikaystäväsi avoimuus tähän exään liittyen nyt katosi kun hän kuitenkin niin avoimesti vuodatti Sinulle erotunteitaan? Ja äitinsäkin osallistui (minusta hieman liiallisuuksiin menevää... mutta tämä toki on vaan minu ajatus)

Kerroit että aloit aavistella jotain ennen kuin sitten tsekkasit hänen tekstarit. Mitkä muutokset näitä aavistuksia herätti - olisiko kaveripohjaisen tapaamisen odottelu aiheuttanut poikaystävässäsi niitä, vai tarvitaanko hänenkin puolelta enemmän?

Tuo textarien lukeminen on tapahtunut teillä mol.puolisesti, toki väärin, mutta ei siihen nyt kannata takertua vaan koettaa pysyä villakoiran ytimessä.

Minusta se tyttö on kokeilemassa kepillä jäätä, poikaystäväsi ehkä hämmennyksissä, jotain kiinnostuneita ajatuksia hänellä saattaa olla tytöstä, muuten olisi kertonut Sinulle.

Tsemppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja viel tällainenkin miete..;11182852:
Outoa, mihin poikaystäväsi avoimuus tähän exään liittyen nyt katosi kun hän kuitenkin niin avoimesti vuodatti Sinulle erotunteitaan? Ja äitinsäkin osallistui (minusta hieman liiallisuuksiin menevää... mutta tämä toki on vaan minu ajatus)

Kerroit että aloit aavistella jotain ennen kuin sitten tsekkasit hänen tekstarit. Mitkä muutokset näitä aavistuksia herätti - olisiko kaveripohjaisen tapaamisen odottelu aiheuttanut poikaystävässäsi niitä, vai tarvitaanko hänenkin puolelta enemmän?

Tuo textarien lukeminen on tapahtunut teillä mol.puolisesti, toki väärin, mutta ei siihen nyt kannata takertua vaan koettaa pysyä villakoiran ytimessä.

Minusta se tyttö on kokeilemassa kepillä jäätä, poikaystäväsi ehkä hämmennyksissä, jotain kiinnostuneita ajatuksia hänellä saattaa olla tytöstä, muuten olisi kertonut Sinulle.

Tsemppiä...

No sanopa muuta, ja menneisyydessä poikaystäväni kuitenkin kertoi avoimesti exänsä tekstailuista silloinkin, kun viesteissä ehdotettiin, että he tapaisivat. Että ihan kysymysmerkkinä olen täälläkin päässä, miksi salailu nyt alkoi. Ja siis tuohon äitijuttuun sanottakoon, että meillä on poikaystäväni äidin kanssa läheiset välit, olemme ikään kuin hyviä ystäviä, ja jotain noita vanhoja juttuja on keskusteluissamme tullut esille. Ehkä tämä jonkun mielestä on outoa, mutta minun mielestäni on kiva, että tulemme niin hyvin toimeen, ja poikaystäväni kyllä tietää minun ja äitinsä väleistä.

En osaa oikein sanoa tuohon, miksi aavistelin, että jotain oli vialla. Vaistot vain heräsivät. No ehkä yhtenä asiana voisin mainita sen, että huomasin ainakin kerran, että poikaystäväni sai minun läsnäollessani viestin, tarkisti sen, mutta ei vastannutkaan siihen, vain laittoi muina miehinä puhelimen takaisin pöydälle. Tuossa nyt ei tosiaan ole mitään erikoista, eikä viesti edes välttämättä ollut exältä, mutta tuo oli jäänyt mieleen. Toisena juttuna sitten oli vain hienoinen yleisilmapiirin muutos suhteessa, ja tuntui siltä, että poikaystävälläni on jotain mielen päällä. Kerran hän myös sai viestin myöhään illalla/yöllä.

Joo, itsekin toivon, ettei tuohon viestien lukemiseen nyt takerruta, ainakaan ensimmäisenä. Mielellään juttelen siitä kyllä sitten, kunhan tuo ex-asia on selvitetty, ja toivottavasti poikaystävänikin tähän pystyy.

Juu, voihan olla, että poikaystäväni itsetuntoa hieman hivelee se, että tyttö osoittaa hänelle huomiotaan ja kiinnostuksen merkkejä. Voisin itsekin kuvitella, että jos olisi joutunut noin pahasti petetyksi, niin tavallaan tulisi hieman kierolla tavalla hyvä olo siitä, että no nyt se haluaakin minut takaisin. Mutta tämä on pelkkää spekulointia. Yritän saada myöhemmin poikaystävältäni vastauksia siihen, miksi hän haluaa tai suostui näkemään tytön.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vain;11182867:
No sanopa muuta, ja menneisyydessä poikaystäväni kuitenkin kertoi avoimesti exänsä tekstailuista silloinkin, kun viesteissä ehdotettiin, että he tapaisivat. Että ihan kysymysmerkkinä olen täälläkin päässä, miksi salailu nyt alkoi.

Ja siis tuohon äitijuttuun sanottakoon, että meillä on poikaystäväni äidin kanssa läheiset välit, olemme ikään kuin hyviä ystäviä, ja jotain noita vanhoja juttuja on keskusteluissamme tullut esille. Ehkä tämä jonkun mielestä on outoa, mutta minun mielestäni on kiva, että tulemme niin hyvin toimeen, ja poikaystäväni kyllä tietää minun ja äitinsä väleistä.

Niin tosiaan kun oli aiemmin avoin textarestakin - tästä nyt tulee mieleen että silloin ei halunnut mennä tai motiivi ei ollut niin suuri että pystyi kieltäytymään, nyt on jostain syystä(?) muuttanut mielensä. Se onkin tässä ainoa varma juttu, se mielenmuutos. Kun aiemmin antoi Sinun selvästi ymmärtää ettei ole kiinnostuntut exästään (suhtautui jopa huumorilla hänen viesteihin), niin nyt ei kehtaa/uskalla tms. kertoa uudesta mielenkäänteestä ja siksi salailee.

Voi vaan arvailla, onko siinä tavoitteena haavojen parantamista (voi kyllä repiäkin ne uudelleen!) ja lopullista irtipäästämistä vai tuo mainitsemasi hieman kieroutunut hyvän olon tunne kun toinen hakeutuukin taas seuraan....tai jokin muu....

Joo, tuolta kantilta ymmärtää hänen äidin osuuden, hienoa, että teillä on hänen kanssa sellainen ystävyys ja avoimuus.

Huoh, tässä kai jo porulkalla kohta odotetaan poikaystävääsi töistä tulevaksi - no joo, huumorilla tämä.

Pyydän jo etukäteen anteeksi, että minun perääni tällä palstalla hyökkää muutama epävakaa nainen, mutta älä anna sen pilata ketjuasi, ohita vain heidän vihansa minua kohtaan. Minä olen siihen jo tottunut.

Epävakaita? Hyökkäys? Viha? =Olet luulosairas riidanlietsoja, kuten tuo yllä olevakin osoittaa. Näet mörköjä jokapaikassa. Hae apua, älä tuo fobioitasi tänne!

Viimeksi muokattu:
Sinnikäs tyttö se ex. Mies ei ole halunnut pitää yhteyttä, mutta toinen vain pommittaa. Yksi keino lopettaa tuo pommitus on kohdata naamatusten ja siinä kertoa, jotta on uusi rakas ihminen, jonka kanssa on pidetty yhtä jo vuosia ja aiotaan jatkaakin yhdessä. Että menneet ovat menneitä.

Uskon, jotta siitä tässä on kysymys. Kaljalle mennessä ollaan yleisellä paikalla ja neutraalilla maaperällä. Ei siellä kummosia tapahdu. Sitäpaitsi sieltä pääsee lähtemään luontevasti pois.

Kaveri on mielestäni "kertonut" omista tunteistaan ap:lle ja tavallaan pyytänyt luottamaan, kun silmiin katsoen kertoi rakastavansa ja viivytteli lähtöään kerrottuna aamuna. Hän varmasti olisi halunnut kertoa asiasta, mutta arveli sen loukkaavan, eikä saanut sitä suustaan ulos.

Suhteenne pn perustunut rehellisyydelle, ap. Pidä siitä kiinni jatkossakin. Se on hyvä avaus, kun aiheesta puhutte. Kuunnelkaa toisianne, älä anna loukkaantumisen hallita tunteitasi tuossa tilanteessa. Sen saat kyllä avoimesti kertoa, mitä tunteita tämä tilanne on sinussa aiheuttanut.

Uskon, jotta tämän jälkeen teillä on kummallakin hyvä olla!

Sanon jo heti alkuun, että tällä hetkellä minulla ei ole aikaa kirjoittaa illan tapahtumista pitkästi, mutta sen voin sanoa, että ihan turhaan huolehdin, olin käsittänyt monia asioita väärin, ja poikaystäväni ei ole edes menossa tapaamaan tyttöä. He eivät koskaan sopineet kellonaikaa tai paikkaa tapaamiselleen. Poikaystäväni kyllä tietää, että totta kai on vapaa tapaamaan eksänsä, jos haluaa. Mutta juu, kaikki hyvin nyt! Tulen vielä myöhemmin kertomaan tästä lisää.

Hei, miten eilen kävi ? Olen sivusta seurannut tätä ja sydäntä särkee puolestasi - minun mielestäni rehellinen ja vilpitön ihminen ei toimi noin kuin poikaystäväsi on toiminut.
Olen tietysti jo vanha kurppa, ja ajattelen eri tavalla kuin "nykyajan vapaamieliset ihmiset", mutta jos minulle tehtäisi noin niin viheltäisin pelin poikki heti ennen kuin mitään tapaamista ehtisi tapahtuakaan. Exiä ei tarvitse tapailla, ei ainakaan salaa !

Hei, miten eilen kävi ? Olen sivusta seurannut tätä ja sydäntä särkee puolestasi - minun mielestäni rehellinen ja vilpitön ihminen ei toimi noin kuin poikaystäväsi on toiminut.
Olen tietysti jo vanha kurppa, ja ajattelen eri tavalla kuin "nykyajan vapaamieliset ihmiset", mutta jos minulle tehtäisi noin niin viheltäisin pelin poikki heti ennen kuin mitään tapaamista ehtisi tapahtuakaan. Exiä ei tarvitse tapailla, ei ainakaan salaa !

Ahh.. minultapa jäikin muutama viesti näköjään lukematta ! Mutta kerro silti lisää jos jaksat.
Kaikkea hyvää toivon teille ja suhteellenne!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vain;11182605:
Mitä mieltä muuten olette siitä, että lähettäisin tytölle esim. Facebookissa yksityisviestin? Siis ei mitenkään "näpit irti"- tyyliin, vaan enemmänkin antaakseni oman näkökulmani hänen yhteydenotoistaan. Haluaisin tytön tietävän, että hänen yhteydenpitonsa poikaystäväni kanssa loukkaa minua, ja kysyä, miksi hän haluaa niin kovasti nähdä poikaystäväni. Onko tämä ihan tyhmä ajatus? Jos vaikka hän sitten kertoo tästä poikaystävälleni?

ERITTÄIN HUONO IDEA. Luuletko todella estäväsi tuollaisella viestillä mitään tapahtumasta.

Voihan olla, että poikaystävälläsi on vielä tunteita tuota toista kohtaan, mutta ei hänen silti mitään tarvitse tehdä.

Jos hän tekee, et voi sitä estää millään tavalla. Ketään ei voi omistaa. Sinuna luottaisin häneen.

Jos hän rakastuisi uudelleen exäänsä, se olisi merkki siitä, ettei suhteenne olisi kestänyt kuitenkaan tulevaisuudessa.

Toivottavasti ketjun aloittaja osaa hävetä.
Hän on siis ainoa, joka petti luottamuksen.

Minä en tuollaista kauaa katselisi, ehkäpä hänen poikaystävänsäkin ymmärtää ennen pitkää, millaisen uteliaan, vainoharhaisen naisen on riesakseen ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Siinä se taas nähtiin;11184474:
Toivottavasti ketjun aloittaja osaa hävetä.
Hän on siis ainoa, joka petti luottamuksen.

Minä en tuollaista kauaa katselisi, ehkäpä hänen poikaystävänsäkin ymmärtää ennen pitkää, millaisen uteliaan, vainoharhaisen naisen on riesakseen ottanut.

Taisit lukea hatarasti, onhan poikaystäväkin ollut ilmaisuasi lainaten "vainoharhainen" aikaisemmin. Hyvä, jos saivat asian puhuttua ja kuntoon.

Uusimmat

Yhteistyössä