A
"aapee"
Vieras
Miehellä ongelma alkoholin kanssa. Ei myönnä sitä oikeasti ja vähättelee asiaa. Nytkin on jo sammunut aikaa sitten sänkyyn.
Joi myös eilen siksi, että häntä vitutti siivota. Lähdin itse hakemaan lapsia harrastuksista, kun oli vieraita tulossa. Miehen piti sillä välin hoitaa yksi siivoukseen liittyvä asia (olin itse siivonnut koko päivän ja olin tulossa jatkamaan, kunhan hain välistä lapset), niin ei ollut voinut sitä tehdä vaan oli vetänyt perseet sillä välin. Olin kotoa siis puolituntia poissa ja takaisin tullessa mies oli selvästi humalassa.
Ollaan oltu jo kerran asumuserossa tämän takia. Silloin ongelma ei edes ollut näin paha. Palasimme kuitenkin yhteen ja nyt homma on revennyt käsistä. Käymme pariterapiassa, mutta ei siitä apua tunnu olevan, kun mies ei ota sitä tosissaan. On kyllä sanonut, että terapeutti hyvin hoksaa asioita, mutta kotitehtäviä mies ei sit tee ja terapia kusee siksi.
Ei kai tässä auta muu kuin ero, mutta en millään jaksaisi sitä ruljanssia taas.
Ollaan oltu jo kerran asumuserossa tämän takia. Silloin ongelma ei edes ollut näin paha. Palasimme kuitenkin yhteen ja nyt homma on revennyt käsistä. Käymme pariterapiassa, mutta ei siitä apua tunnu olevan, kun mies ei ota sitä tosissaan. On kyllä sanonut, että terapeutti hyvin hoksaa asioita, mutta kotitehtäviä mies ei sit tee ja terapia kusee siksi.
Ei kai tässä auta muu kuin ero, mutta en millään jaksaisi sitä ruljanssia taas.