T
tsih
Vieras
Meillä on vähän heikko rahatilanne. Jonka takia mies tekee kahta työtä. Jaksaa kuulemma tehdä ja siksi kaikki viikonloput hänellä menee tämän kakkostyön parissa. Viikolla sitten päätyö ja omat harrastuksensa. Tämän takia meillä ei ole enää minkäänlaista parisuhde-elämää. Osittain tietenkin myös siitä syystä että rahaa ei ole koskaan mihinkään ylimääräiseen. Minä olen lapsen ja mahan (rv25) kanssa kotona kaiket päivät ja tylsäännyn tänne totaalisesti. Asutaan maaseudulla eikä täällä ole MITÄÄN aktiviteettia missä käydä. Ollaan siis vain neljän seinän sisällä taikka tuossa omalla kotipihalla. Ainoa paikka, missä käyn on omien vanhempien luona taikka lähikaupassa, jossa myydään siis vain elintarvikkeita. Viimeksi olen harrastanut seuraelämää pikkujouluissa hyvästi ennen joulua. Missään en ole sen jälkeen itsekseni käynyt. Alan olla erittäin masentunut. Huomaan sen siitä, etten enää urheile (kun ei ole aikaa) mutta en käy edes lenkillä. Olen aina tykännyt urheilla ja olenkin aina ollut hyvässä kunnossa. Nyt sitten paino nousee raskauden myötä, ja tiedän että johtuu siitä että herkuttelen vain pahaan olooni. Viimeksi oli tullut viikossa kilo painoa lisää. Olen masentunut tähän tilanteeseen. En jaksa enää samalla tavalla esikoisenkaan kanssa touhuta päivisin, olen vaan niin loppu tähän kaikkeen
Neuvolassa en aio puhua tästä, koska vihaan mun neukkutätiä. Mitä tässä asiassa voi tehdä? Mihinkään terapiaankaan on todella vaikea mennä, kun on pieni paikkakunta, kaikki tuntee toisensa (sanonta) ja minut varsinkin tunnetaan tk:ssa kun olen siellä ollut töissäkin. Ei ole mitenkään helppo mennä juttelemaan puoliksi tutun ihmisen kanssa omista ongelmista
Yksityiseen ei taas ole varaa...Sanokaa, auttakaa, pliis :/ En halua masentua enää lisää, ennenkaikkea esikoiseni takia, mutta myös vauvan takia.