[QUOTE="tiltu";23228966]Harmi, toivottavasti saisit jotain. Miltä kuulostaisi tuo lapsen hoitoon laittaminen? Saisit vähän vapaa-aikaa ennenkuin vauva syntyy? Päivähoitomaksulaskurilla voit laskea paljonko tulisi maksua ja miettiä onko varaa siihen...
Hei, Anteeksi jos kuulostin tylyltä edellisissä viesteissäni. Itselläni oli joskus sellaienn aika, että en oikein uskaltanut/jaksanut tehdä mitään elämälleni. Sitä vain toivoi, että kaikki muuttuis paremmaksi. Mulle auttoi kun tuttu sanoi suoraan ja avas mut ymmärtämään, että kaikki on mun omissa käsissä...[/QUOTE]
Ei semitään, jonkun kai tässä pitäs mulle suoraan sanoakkin. Mutta kaikki mitäolette ehdotelleet, on kyllä kokeiltu ja huonoks todettu, tai sittenmeille ei mitäänmyönnetä. Ollaanniin "hyvätuloisia".
Laskurin mukaan kai joku 130 tulis maksamaantoi hoito.Jos oikein laskin. Jos siitä joutuu maksamaan yhtään mitään, niin sitten en kaipaa omaa aikaani. On tässä sen verran tiukkaa, ettei ole vara viedä lasta hoitoon. Niin ja vastasinko jo aiemmin, että lapsi on vielä sen verran pieni ettei ole kerhoiässäkään.