mitä sellaista olet tehnyt raskausaikana, mikä ei ole kovin suotavaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsitellyt töissä päivittäin kuitteja ilman hansikkaita, vaikka kuittipaperista imeytyy ihon läpi verenkiertoon vaarallisia määriä bisfenoli A:ta.

Syönyt puoliraakaa lihaa. Jälkeenpäin oli pakko mennä toksoplasmatestiin oman mielenrauhan vuoksi.
 
Hmm,tehnyt yötyötä 25 asteen pakkasessa+ siihen stressaavaa päivätyötä päälle, käynyt merilevähoidossa, Kuolleenmerenaltaassa, juonut kahvia. Ihan normaalilta vaikuttaa silti rakas poikamme
 

Yhteistyössä