Miks? Ei sillä että moralisoisin, kunhan kiinnostaaMulla oli r-testin tekemisestä parin viikon päästä kauan odotettu mökkireissu kavereiden kanssa ja mietin että vetäisinkö kännit siellä. En siis ollut varma vielä pidänkö koko lasta.
Olin niin kauhuissani. Tuntui vaan, että pitää päästä jotenkin pakenemaan tästä todellisuudesta.
Hankin ajan keskeytykseen heti seuraavalla viikolla, mutta kuten tiedätte, en mennytkään sinne keskeytykseen, vaan hyppäsin yöjunaan ja lähdin kotiin (keskeytys olisi siis ollut seuraavana aamuna klo 08).