V
"Vieraana"
Vieras
Eli ilmaissut mielellään kirjallisesti miten haluat tulla hoidetuksi jos olet vakavasti sairas, ehkä tajutun ja muiden avun varassa? Miksi olet tai et ole?
Itse en ole tehnyt, pitäisi kyllä, monesti ollut mielessä. Ehkä sitä pettää itseään ajattelemalla että on niin nuori, selviän kyllä jos jotain sattuu...
Itse en ole tehnyt, pitäisi kyllä, monesti ollut mielessä. Ehkä sitä pettää itseään ajattelemalla että on niin nuori, selviän kyllä jos jotain sattuu...