Mitä sellaista kiellätte mieheltänne mitä hän HALUAISI tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mun mies on aikuinen ja täysipäinen ihminen, ei ole mun asia kieltää tai myöntää siltä minkäänlaisia asioita.

Näin myös meillä, seurustelun alkuaikoina hänelle sanoin ettei ole tapana kieltää aikuista tekemästä mitään, jokainen toimii oman harkintakykynsä puitteissa. Eikä ole ongelmia sen periaatteen kanssa tullut =)

Te jotka ette kiellä mitään, oletteko nyt aivan tosissanne?? Minä ainakin kiellän mieheltä joka päivä jotain, älä laita sitä astiaa sinne kun se kuuluu tänne, älä laita niitä jalkoja minun naaman lähelle kun ne haisee, älä jätä sukkia siihen lattialle, älä vaihda kanavaa jne. Vaikea uskoa että joku ei koskaan kieltäisi mieheltään mitään.

En kiellä mitään. En pidä kaikista sen tavoista, kuten tupakoinnista. Mutta koska mies on aikuinen, se tekee itse päätöksensä. En näe mitään järkevää siinä, että kiellän toista aikuista tekemästä jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te jotka ette kiellä mitään, oletteko nyt aivan tosissanne?? Minä ainakin kiellän mieheltä joka päivä jotain, älä laita sitä astiaa sinne kun se kuuluu tänne, älä laita niitä jalkoja minun naaman lähelle kun ne haisee, älä jätä sukkia siihen lattialle, älä vaihda kanavaa jne. Vaikea uskoa että joku ei koskaan kieltäisi mieheltään mitään.

No noi on just sen tyyppisiä asioita, joita mä kiellän lapsilta.
Enkä yleensä niiltäkään tohon sävyyn.

Mieheltä mun ei noita(kaan) asioita tarvitse kieltää. Jos on sanomista, niin mieluummin pyydän kuin kiellän ja komennan. (Tyyliin "voitko viedä noi sukkas pyykkiin tosta?" )

En tiedä haluaisiko niin tehdä mutta kaiken varalta kielsin häntä koskaan ostamasta mulle paronittaren arvonimeä kuten Tipu Topakan mies oli eilen täältä lukemani ketjun mukaan tehnyt. :laugh:

piereskelyn samassa huoneessa missä itse olen. mutta tässä jokunen päivä sitten ilmavaivoja kärsineenä totesin että ah mikä helpotus kun saa painetta pois. Mutta silti äänestän vessaa noihin juttuihin kuitenkin.
muusta en tarvise kieltää ihan oikeasti, mutta hiuksia halotaan niin kohta saatan kirkaista "ei" kun ja jos tunkee kylmät kätensä sisälletultuaan minun yöpaidan kauluksesta sisään.

Enpä ole kieltänyt meheltä mitään mitä se olisi halunnut, kun ei ole nyt kuitenkaan mitään toista vaimoa esim. tänne halunnut tuoda. :laugh:

Penteles jos haluaa jotain harrastella tai ottaa oluen illalla, niin eipä mun pipoa moinen ahdista. :)

Yhteistyössä