Alkuperäinen kirjoittaja mie:Basson soittamisen kotona. Liiallisen musan kuuntelun kotona. Julisteiden liimaamisen olohuoneen ja keittiön seinille. Onhan noita. Mä en vaan siedä meteliä.
julisteiden
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Basson soittamisen kotona. Liiallisen musan kuuntelun kotona. Julisteiden liimaamisen olohuoneen ja keittiön seinille. Onhan noita. Mä en vaan siedä meteliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mun mies on aikuinen ja täysipäinen ihminen, ei ole mun asia kieltää tai myöntää siltä minkäänlaisia asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kieltänyt sitä laittamasta vanhoja actionman ukkeleitaan meidän olkkarin vitriiniin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kieltänyt sitä laittamasta vanhoja actionman ukkeleitaan meidän olkkarin vitriiniin![]()
What![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kieltänyt sitä laittamasta vanhoja actionman ukkeleitaan meidän olkkarin vitriiniin![]()
What![]()
![]()
No ihan oikeestivai siis kumpaa ihmettelit,mun kieltämistä vai miehen halua? niillä on kuulemma tunnearvoo..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te jotka ette kiellä mitään, oletteko nyt aivan tosissanne?? Minä ainakin kiellän mieheltä joka päivä jotain, älä laita sitä astiaa sinne kun se kuuluu tänne, älä laita niitä jalkoja minun naaman lähelle kun ne haisee, älä jätä sukkia siihen lattialle, älä vaihda kanavaa jne. Vaikea uskoa että joku ei koskaan kieltäisi mieheltään mitään.